PURA VIDA - Reisverslag uit San José, Costa Rica van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu PURA VIDA - Reisverslag uit San José, Costa Rica van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

01 Augustus 2016 | Costa Rica, San José

Zaterdag 30 juli 2016
Om 8'uur op Schiphol voor naar we hopen weer een mooie reis. Maar na de nodige voorbereidingen en goed ingelezen te zijn gaat dit helemaal goedkomen. Eerst een 9 uur durende vlucht naar Chicago waar we overstappen voor San José. Deze vlucht is goed gegaan en best snel voorbij dan 5 uur vertoeven op O'Hare Chicago met uiteindelijk een vertraging van 3 kwartier. Nu een avond/nachtvlucht van ruim 5 uur naar Costa Rica en deze viel erg tegen. Niet kunnen slapen en ook niet meer weten hoe te gaan zitten/hangen en uiteindelijk komen we om 1 uur s'nachts local time bij Peter aan.Lekker gedouched en plat.... Slapen. S'morgens om 6 uur worden we gewekt door de mooiste vogelgeluiden en gaan we de tuin eens bekijken. Een pracht aan bloemen, vogels, allerlei soorten vlinders en kolibries en dit is dan nog maar een tuin bij ons verblijf midden in de stad. Vandaag lekker relaxen, wat wandelen, eten en lezen en John is al druk met foto's maken van al deze nieuwe indrukken. Vanavond vroeg naar bed want morgenvroeg worden we om 5.45uur opgehaald voor een 2- daagde excursie naar Totuguero NP ons eerst grote avontuur hier in CR, wij zijn benieuwd, voor nu welterusten en tot de volgende keer

• 01 Augustus 2016 - 07:40

Karin Verhoeven:

Dit wordt weer 'n prachtige reis, dat weet ik zeker. Veel genieten luitjes! groetjes

• 01 Augustus 2016 - 07:59

Anita:

Hi there, avontuur weer begonnen, een hele goeie reis en doe voorzichtig. Xxx

• 01 Augustus 2016 - 08:46

Patti:

Heel veel plezier gewenst, maar dat gaat ongetwijfeld wel lukken! xx

• 01 Augustus 2016 - 10:07

Corine:

T ziet er weer fantastische uit. Volop genieten
    Have fun

• 01 Augustus 2016 - 10:34

Toos:

geniet samen weer van een mooi avontuur, veel plezier!

• 01 Augustus 2016 - 12:46

Balder En Marjo:

Hoi John en Sien,
    maak er weer een mooie reis van geniet ze,
    zo te zien komt dat wel goed gr.

• 01 Augustus 2016 - 12:55

Miranda Kools:

Hee lieverds!Geniet er lekker van!!
    X

• 01 Augustus 2016 - 12:58

Nozem:

Hoi John en Francien, ziet er weer geweldig uit. Hoop dat jullie daar volop genieten. GreetinX Henry

• 01 Augustus 2016 - 13:29

Anita Verschuren:

Hé John en Sien, wat leuk om via de mail dit bericht te krijgen, heel veel plezier en ik hou jullie in de Gaten!

• 01 Augustus 2016 - 18:59

Maruskja:

Leuk om jullie belevenissen te lezen. Gaat vast een mooie reis worden. Geniet ervan!

• 01 Augustus 2016 - 22:08

Toine En Lenny:

Hoi Sien en John, goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Eerste indrukken lijken indrukwekkend. Dat wordt nog wat. Veel plezier en genieten maar...Liefs

• 02 Augustus 2016 - 17:58

Diana:

Nondejuhhhh dat wordt weer een mooie belevenis. Heb de foto's al gezien van al dat moois rondom jullie huisje...

Liefs van ons

• 02 Augustus 2016 - 22:09

Maja:

Hoi John en Sien, Geniet van jullie reis!