sunshine coast - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu sunshine coast - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

sunshine coast

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

08 Januari 2008 | Australië, Sydney

hallo hallo lieve mensen

ja ja we hebben het weer overleefd ons 2 daagse bezoek aan fraser island. het was dus geen jeepsafari maar met een 4wd bus en 49 personen dit viel ons in eerste instantie wel wat tegen maar het viel achteraf toch mee. gisteren hebben we 18 km over de beach highway gereden en men mag hier 100km/u rijden dus als je naar de ocean wilt om pootje te baden dan moet je heel goed uitkijken en zeker als het hoogtij is dan we de snelweg ook smaller. de ocean zag er heel verleidelijk uit met die grote hoge golven maar je kunt er niet zwemmen omdat het er stikt van de sharks. john heeft ze gefilmd boven op indian head een rotspunt waar je uit kunt kijken ovver de ocean. hij stond erg hoog en ze waren toch groot dus hebben we het maar bij pootje baden gelaten.hebben ook weer een wandeling door een rainforrest gedaan en een grote hagedis gezien. het shifwreck maheno ligt hier nog gewoon op het strand is hier 70 jaar geleden tijdens een cycloon gestrand.vanmorgen weer op pad naar lake wabby nou dat heb ik geweten 3km (aussi km) door en over duinen zand-zand-zand en dan die koperen ploert op je kobus poeh poeh het was weer afzien maar heb het weer gered. en het lake mocht er zijn grote vissen en schildpadden gezien. na de lunch vanmiddag zijn we naar lake mckenzie gereden en dat is een meer ontstaan door regenwater en is kaai blauw en spierwit strand. lekker gezwommen en in de zon gelegen hier af en toe bewolking en 2 lichte buitjes maar met +30 is dat niet zo erg.
morgen gaan we weer verder naar de sunshine coast en zoals jullie zien komen we akelig dicht in de buurt van sidney onze eindbestemming en dat is wel balen want het bevalt ons hier super.
dus tot de volgende x maar weer

diana heeft joep het zo in zijn rug dat ie zelfs niet kan coputeren??? en veel suc6 met zustertje zijn en ku je het niet meer aan dqan is er altijd zuster corine nog die het over kan nemen.
desiree beterschap met jullie pa en hopelijk gaat het al wat beter met hem.
anja en paul en dre en linda ook bedankt voor jullie mailtje. laura volgende week zaterdag zijn we er weer hoor dan kunnen we onze les samen weer in de gaten houden ha-ha xx
en marusj we hebben nog geen noodweer gehad gelukkig want daar komen we toch niet voor. regientje regientje jij alweer achter de compu het moet niet gekker worden nou wij missen jullie ook wel (een beetje) maar ja als je hier bent heb je het zo druk en de tijd vliegt
peer en nongka het is maar goed dat we gefilmd en gefotografeerd hebben zodat we het allemaal nog eens op ons gemak na kunnen zien wqnt het is echt niet allemaal te bevatten wat voor een geweldig land dit is
stef en jesse jullie ook een hele fijne vakantie in ijsland ben ook benieuwd naar jullie verhalen en anita wie waren die prominente afwezigen????

nou doeiiiiiiiiiiii allemaal xxxjes john en sien

• 08 Januari 2008 - 08:58

Diana:

jawel deze zuster wordt al wel wat van de taak ontheven.... als hij kan drinken bij voab kan hij ook zijn sokken zelf aan doen whahaha gewoon streng zijn. Ge wit hoe die mannen zijn !!!!! Hoe is het met de exceem van john??? Denk nog aan een dagje tennis is echt de moeite waard. Die grote sterren lopen daar zo rond!!!!
    Leuk weer iets van jullie gehoord te hebben.

En eeeehhhhhhhh puhhhhhhhhh weer unnen keer eerst!!!!!

groetjesssssssssss xxxdiana

• 08 Januari 2008 - 09:07

Diana :

en ook twidst whahaha

• 08 Januari 2008 - 09:33

Corine:

okej dan derts ik doe het er maar mee!!!!
    nou gelukkig het klinkt allemaal goed daar, en ja het zit er bijna op maar gewoon niet aan denken ahummmmmmmmmm
    ge het nog ffkes te gaan.
    stef en jesse breng ik morgenvroeg weg, ook dat komt goed!!!
    en verder hier toch weer geen schokkend nieuws, das altijd goed toch.
    groetjes en geniet er nog maar van grgrgrgrgrg xxx

• 08 Januari 2008 - 17:32

Nongkapeerwal:

Sien en John nou OK het kan dan nu wel bijna gedaan zijn met de reis maar jullie hebben nog even te gaan,geniet er maar met volle teugen van en dan is er het mooie vooruitzicht nog dat je terug mag naar het geweldige GOOL dat licht puntje op de wereld toch.

• 08 Januari 2008 - 21:10

Annelies:

Hoi Sien en John,

Geniet nog maar extra van de laatste 10 dagen, want die zijn zo om.

De groetjes van Annelies.

• 09 Januari 2008 - 14:15

Mylene Van Iersel:

Beste Sien en John,
    wat leuk om jullie verhalen te lezen, ik kan me voorstellen dat voor jullie daar de tijd vliegt en jullie nog helemaal geen zin hebben om naar huis te komen. wat maken jullie veel mee.
    maar john, de kindjes op de borne hebben jouw weer nodig dus niet al te lang meer weg blijven hoor.

hartelijke groeten en nog de beste wensen voor 2008.

arno,mylene,romy,sam,david,claartje van iersel

• 09 Januari 2008 - 18:48

JAY:

geniet er nog maar van want het einde komt in zicht!

xxxx

• 10 Januari 2008 - 21:41

Joep:

Sien op hoeveel graden zet jij je oven bij dat thaise spek?