terug naar de kust - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu terug naar de kust - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

terug naar de kust

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

14 Januari 2008 | Australië, Sydney

hallo hallo hier zijn we dan weer een van de laatste keren denk ik uit down under. jammer maar helaas overal komt een eind aan.
vrijdag zijn we vertrokken uit ebor maar eerst de ebor falls-wollomombi falls en the gorge bekeken nou je snap het niet, rijdt hier rond ziet alleeen maar vergezichten weilanden en wat glooiend landschap en dan pak je een afslag voor de gorge and falls te bekijken en dan heb je me daar een gat in de aarde wauw een diepte waar je U tegen zegt en daar klettert dan dat water naar beneden. prachtig om te zien dat zoiets door de miljoenen jaren heen is ontstaan, we zaten 1200 mtr boven zeenivo dus vanmorgen was het frisjes 14 gr maar. vis armidale-urulla naar tamworth maar helaas de rodeo begint pas over 2 weken ja en zoveel tijd hebben wij niet meer. (bewaren we voor de volgende x) via scone waar heel veel paardenfokkerijen zijn rijden we naar musswellbrook waar we overnachten en door de hotelbaas gebracht worden naar een restaurant waar we heerlijk hebben gegeten.
zaterdag heel goei weer dus toch maar naar de kust want wil toch na skippy ook flipper live meemaken. we gaan met een boot vanuit nelson bay en we hebben ze gezien maar het was niet echt spectaculair omdat ze best ver van de boot bleven. maar we hebben ze dan toch voor het eggie gezien!!
gister vanuit swansea nar the blue mountains gereden en dant is adembenemend mooi vele vergezichten (ja het wordt saai) bossen-rotswanden-rainforrest allerlei gekleurde vogels en hagedisjes het is hier prachtig. gisteravond een flinkeonweersbui gehad en vanmorgen regende het verschrikkelijk, toch de bergen in gegeaan maar je zag niks veel regen en mist. terug naar hotel- koffers gepakt en naar sydney- en hier zitten we nu en het regent nog steeds. hopelijk is het morgen beter anders is het balen om zo aussi af te moeten sluiten maar word het weer beter willen we toch nog terugrijden naar de blue mountains want daar hebben we nu niet alles kunnen zien/doen wat we wilden even afwachten maar dus en anders zoeken we hier in sydney wat musea uit om te bezoeken, we komen onze tijd wel door
nou dit was het weer voor deze keer

wal hoe was je feest ben ik wel benieuwd naar???
stef en jesse stellen het goed in ijsland zijn ook rond aan toeren met een auto
gister les en laura nog aan de foon gehad en ze zullen blij zijn als we weer thuis zijn, fijn om te horen
klaartje hopelijk kun je nog vele keren van mijn sla genieten
doeiiiiiiiiii
xxxxxxxxxxjes john en sien

• 14 Januari 2008 - 05:58

Joep:

Goede morgen. Net voor mijn werk nog een berichtje.
    Geniet er nog maar van, hier is het ook voor jullie weer werken geblazen.
    Doei

• 14 Januari 2008 - 06:27

Maruskja:

Wat een belevenissen allemaal!! Leuk dat we zo mee hebben kunnen beleven met jullie droomreis en de foto's houden we tegoed. Het is niet te geloven dat jullie volgende week rond deze tijd gewoon weer thuis zijn, de weken zijn voor mijn gevoel echt voorbij gevlogen.
    Geniet nog lekker van de laatste week en tot gauw in Gool.
    XX

• 14 Januari 2008 - 06:44

Diana:

hallo,

Ja ook hier op tijd op om het kind naar school te brengen. neem voor de laatste keer wel genoegen met een 3de plaats.
    Geniet er maar van en we komen snel langs om jullie live te zien...

diana

• 14 Januari 2008 - 07:29

Corine:

goedemorgen, gvd vierts hahha
    wal zijn fistje was gezellie, goei bandje veul en lekker eten en drinken, zullen ze wel zien aan de rekening hahahah verder hier alles goed, hier ist nu gewoon herfstachtig weer temp redelijk en af en toe ook nog wa zon.
    en gisteren naar diana geweest ze werd 38 jaar ook zij wordt ouder!!!!!! en jullie maar genieten nog ffkes dan overal komt een eind aan zullen we maar zeggen. nou tot zaterdag!!!!!!!!
    grgrgrgrggrxxxxxxx

• 14 Januari 2008 - 11:25

Bep:

De laatste dagen van jullie vakantie, geniet ervan!!!!
    Wij vertrekken volgende week dus tot later in Nederland!!!
    Groeten Theo&Bep

• 14 Januari 2008 - 13:34

Marja:

Hee Sien en John, wat zal het zeer doen om te vertrekken daar.... weg van de schoonheid van het land, weg van het lekkere luie leven en weg van het heerlijke weertje...... ik kan me indenken dat het om is gevlogen.....maar
    wel weer terug naar jullie zonen (die hebben jullie vast heel erg gemist)en jullie eigen stekkie met super mooie herinneringen; een berg foto's en veel verhalen.... nou ik ben erg benieuwd de 31e....
    Geniet nog even van de laatste dagen ....nog heel veel plezier!!!

Groeten Dieke, Tijme, Jos en Marja

• 14 Januari 2008 - 17:24

Wal En Ivon:

Nog ff en dan zit het er al weer op voor julie.Gedver wat gaat de tijd toch snel when your having fun.Mijn feestje was denk ik wel goed maar dat kan je beter aan de gasten vragen denk ik.Er is in ieder geval niet gevochten (lol)en dat is al een pluspunt.
    Nou nog een héél fijne laatste week en een goeie reis terug.Tot volgende week.
    Groetjes en xxx van Wal en Ivon.

• 14 Januari 2008 - 18:48

Sander En Anita:

Wat een indrukken. Mooie momenten en indrukken. Op naar de laatste dagen dan maar, want jullie zullen het nu wel beu zijn en snel weer terug willen... Geniet ze nog ff heel bewust daar aan de kust.
    Groetjesssss

• 16 Januari 2008 - 15:55

Wil En Regien:

Hier dan nog een laatste berichtje van ons.
    Wij wensen julie een voorspoedige terugreis en zullen blij zijn jullie terug te zien
    Kon niet eerder antwoorden, want was weer eens aaan 't knoeien met internet
    Groetjes Wil en regien