en weer op huis aan - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu en weer op huis aan - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

en weer op huis aan

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

17 Januari 2008 | Australië, Sydney

hallo lieve mensen hier zijn we dan voor de laatste keer uit aussieland. dinsdag was het hier weer prachtig weer +30 en zijn we met de trein naar sydney centrum gegaan. hebben daar een boottocht door de harbour naar marly gemaakt en ook langs the opera house en daar sta je dan op die boot als gewone goolse meens en zie je dat allemaal voorbij komen en het is nog echt ook. ook flink geshopt want ook hier is het sale en veel aanbod dus de verleiding was niet te weerstaan.
gisteren ook weer een prachtige dag en teruggereden naar de blue mountains en daar ons programma afgewerkt wat wij eigenlijk maandag van plan waren en nu waren de vergezichten overweldigend mooi. ook met de steilste railway vd wereld naar beneden gegaan en met een kabelbaan weer terugeng hoog allemaal hoor.
vandaag weer een bewolkte dag en weer met de trein naar sydney centrum,eerst een market in chinatown (en een leuk hoofddeksel voor cor gevonden) aangedaan en de touristbus genomenen veel van de stad gezien en nu zijn we weer op onze hotelkamer en gaan we zo alles maar weer inpakken, en denk dat we nogal wat overgewicht zullen hebben maar dat zien we dan morgen bij het inchecken wel. nou aan alles komt een eind dus ook aan onze droomreis en dat is het zeer zeker geweest. we hebben vele hoogtepunten gehad (oh zegt john nou) en gelukkig helemaal geen vervelende dingen meegemaakt het is eigenlijk perfect verlopen en wij zullen er nog dikwijls aan terug denken. wij hopen dat jullie ook een beetje meegenoten hebben en straks thuis kunnen de foto's films en verhalen nog meer duidelijkheid geven van wat wij hier allemaal hebben gezien en beleefd hebben. met pijn in ons hart vertrekken wij uit dit schitterend land maar ook weer fijn om onze stef en les weer te kunnen knuffelen en alle familie-vrienden en kennissen te zien en spreken.
nog even voor ellie-ruud-rik en kellie wij snappen waarom jullie hier zijn gaan wonen het is geweldig.nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en wie weet misschien zien we elkaar nog eens somewhere!!!!
tony-sonya-kev and dani we will mail you soon and send the pictures and thanks for all the fine talks we had together we will miss you and your beautiful country snik-snik
veel liefs van john en sienxxxxxx
GOOL here we come........maar het bier was hier ook lekker

• 17 Januari 2008 - 09:26

Corine:

lest best zullen we maar zeggen
    geen commentaar deze keer en tot zaterdag!!!!! grgrgrgrgrg xxx

• 17 Januari 2008 - 09:40

Diana:

niks op toe te voegen!!!!

groetjessssssss

• 17 Januari 2008 - 10:46

Ruud Ellie Rik En Ke:

Hoi Sien en John,

We hebben met jullie meegenoten en hopen de komende jaren jullie reis in etappes te kunnen doen.
    We komen elkaar vast en zeker nog eens ergens tegen en mochten jullie de droomreis nog eens willen voortzetten dan zijn jullie van harte welkom in Kingston.
    Geniet van het weerzien met jullie familie en vrienden en bedenk dat Nederland ook veel mooie plekjes heeft al is het dan wat kleinschaliger.
    Eind volgende week arriveren mijn zus en haar man in Tasmanie voor een bezoek van 4 weken. We hopen hun veel van het natuurschoon van Tasmanie te kunnen laten zien en gaan zeker in Sydney de mooie plekjes verkennen.

Een hele veilige terugreis en tot ......

Liefs, Ruud-Ellie-Rik en Kellie.
    By the way Rik and Kellie both passed for their re-test at Uni.

• 17 Januari 2008 - 14:09

Annelies:

Ik heb heel erg genoten van jullie verhalen, de rest hoor ik wel de 31ste.
    Nog een fijne terugreis.

Groetjes Annelies

• 17 Januari 2008 - 17:30

Karin Verhoeven:

goede vlucht toegewenst en 'happy landings' in ons kleine landje.
    Nee, het niet gekrompen terwijl jullie weg waren. Als je uit zo'n xxx-large land komt lijkt zelfs je eigen huis en bed 'small'. geniet van de thuiskomst en tot gauw xxxx frank, emiel and karin.

• 17 Januari 2008 - 17:37

JAY:

Ik ben blij dat jullie het zo leuk gehad hebben! geniet er nog even van en tot snel!!!

xxxx

• 17 Januari 2008 - 17:43

Maruskja:

Heb ontzettend genoten van jullie verhalen. Goede reis home en tot gauw.
    xx

• 17 Januari 2008 - 18:23

Marja:

Hoi Sien en John, wat vliegt de tijd!!! Alweer naar huis....ik kan me indenken dat het zeer doet...maar ik denk vast dat jullie nog eens terug gaan...
    Wij vonden het super om jullie verhalen te lezen en zijn benieuwd naar de foto's en film....
    Goede reis terug en een fijn weerzien met Stef, Les, je familie en vrienden...
    tot gauw...

Liefs Jos, Marja, Dieke en Tijme

• 17 Januari 2008 - 21:16

Gerard En Greet:

Hoi Sien en John,

Bedankt voor jullie prachtige verhalen We hebben op afstand mee kunnen genieten.

Een prettige terugreis, al zal dat voor jullie misschien wel zwaar vallen om het prachtig avontuur moeten te verlaten.
    Tip: Geniet er maar zo lang mogelijk van.

Tot weerzien,

• 19 Januari 2008 - 13:34

JAY:

Jullie zijn nu weer thuissss!:)