vanuit de kust weer het binnenland in - Reisverslag uit Armidale, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu vanuit de kust weer het binnenland in - Reisverslag uit Armidale, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

vanuit de kust weer het binnenland in

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

11 Januari 2008 | Australië, Armidale

hallo lieve mensen
hier zijn we weer. ik weet eigenlijk niet goed meer vanaf wanneer ik het laatst verslag uit heb gebracht maar ik denk dat ik nu bij afgelopen dinsdag moet beginnen. we zijn toen weggegaan uit hervey bay en het regende flink en 27gr maar verder heel de dag regen gehad dus ook hier in australie is dat niet leuk.wat stadjes aangedaan en woensdag zijn we aangekomen in surfers paradise maar dat beviel ons helemaal niet veel regen en veeeeeeeeeeel te druk dus s'avonds maar even de route weer aangepast en besloten om het binnenland weer in te gaan omdat dat veel rustiger en in onze ogen mooier is.gisterochtend vertrokken uit coolengatta waar we nog even naar de vele surfers en hoge golven hebben gekeken en snel weer vd kust weg. en dit bevalt ons veel beter-groene glooiende weilanden met veel koeien en schapen zover als jemaar kan kijken en het weer klaart ook weer op. in grafton vragen we in een oude zadelmakerij of er in de buurt soms rodeo's zijn en we worden doorgestuurd naar tamworth waar we nu dus naar op weg zijn. gisteravond gezellig in klein plaatje overnacht en gekletst met de plaatselijke cowboys (gewoon boeren dus) was wel erg gezellig de kroeg ging dicht en we moesten buiten verder praten. vanmorgen 2 watervallen en een gorge bekeken en ja dat is wat wij zoeken in australie geweldig weer, je hebt hier ook heeel veel bossen met varenbomen en die zie je bij ons niet. we hebben nu even een stop in een grotere stad maar gaan zo weer verder het binnenland in we hebben gelukkig het aussi gevoel weer gevonden ja-ja mensen nog 1 weekje maar daar willen we nog even niet aan denken

wal vanuit hier van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag en maak er een leuke dag van proficiat en een dikke kus van ons
joep dat spek moet op 180gr en erbij blijven en draaien want door de suiker en/of honing verbrand het snel eet smakelijk

nou mensen wij trekken weer verder en met john zijn hand gaat het alweer wat beter
tot de volgende gelegenheid en xxxxxxxxxxxjes john en sien

• 11 Januari 2008 - 04:53

Karin Verhoeven:

jullie zijn echte 'outbackers'geworden.
    back to nature, wat zullen doe foto's
    prachtig zijn.
    geniet nog en knijp nog maar een keer extra hard in je armen. niet met je zere hand, he john.groetjes,frank,emiel en karin.

• 11 Januari 2008 - 06:04

Corine:

hej hallo,
    lang niet gezien maar wel gehoord!!!!
    ik hen begrepen dat jullie niet meer tegen de drukte kunnen, tis toch wa hahahah
    stef en jesse zijn veilig weg, dus die zullen ook wel genieten.
    nou tot horens maar weer
    grgrgrgrrg xxxx

• 11 Januari 2008 - 08:36

"joep:

Bedankt voor de info sien. Groeten aan John.

• 11 Januari 2008 - 09:50

Diana:

hallo,

out backers....ik heb nog wel een aanrader als je daar in de buurt bent. Er zit dicht in de buurt ( australische afstanden natuurlijk) een dieren park die is zeker de moeite waard!!! Ik durf niet meer te zeggen waar het precies is , maar mijn oom woont dicht bij surfers paradise en daar zijn we naar een dieren park geweest...

ja zeker nog een week.... nou daar denk je dan nog maar niet aan!!!

geniet van de laatste loodjes!!

diana

houdi

• 11 Januari 2008 - 10:48

Wal En Ivon:

Geniet er nog maar van, want hiet is het
    kutweer.

Groetjes, Wal en Ivon.

• 11 Januari 2008 - 11:33

Maruskja:

Haidihai, jullie zijn al echt aussies geworden de afgelopen weken: houden niet van 't drukke leven aan de kust maar trekken liever de natuur in; ik kan jullie geen ongelijk geven. Hebben jullie ook al een beetje 't Crododile Dundee gevoel?? Las trouwens gisteren op internet dat er aan de kust bij Sidney (white beach geloof ik) een man door een haai in zijn arm was gebeten, dat was al sinds jaren niet meer voorgekomen daar. Gelukkig zijn jullie daar al weg dus geen paniek. Als John thuiskomt moet ie maar de ziektewet ingaan om zijn hand beter te laten worden en dan kan hij er na de carnaval weer tegenaan. Oh ja, als jullie nog een leuk hoofddekseltje tegenkomen voor Cor voor de carnaval mag je dat meebrengen (late reactie hè?). Nou ik ga nog even een uurtje werken en dan begint mijn weekend.
    Tot gauw maar weer .... gek idee dat jullie volgende week alweer terug zijn maar wel heeeeeeeeel fijn hoor want ik mis jullie wel.
    Kusssssss xxxxx

• 11 Januari 2008 - 15:06

Jolan:

Druk, druk druk, maar hier ben ik weer een keer. Nou Sien/John jullie willen het vast niet horen, maar nu begint het rap te korten. 't is hier donker weer, niet veel aan. Geukkig is het weer weekend, dus niets moet. Behalve morgen naar de nieuwjaarsreceptie van Snijders. De post begint al een hele stapel te worden, hoop dat jullie nog wat vrije dagen hebben als jullie terugkomen, om nog wat op adem te komen en alles eens door nemen. Maar geniet er nog van die laatste week en ben benieuwd naar de foto's en film. xxxxxxxxxjes Jolan, Ad en Jay

• 11 Januari 2008 - 23:13

Ad En Annelies:

Als we jullie verhalen zo eens lezen, hebben jullie heel wat gezien en meegemaakt. Wel leuk dat iedereen jullie reis kan mee maken alleen jullie zien het in levende lijven. Het zal wel weer wennen zijn voor jullie in gool. Maar ik denk dat jullie er nog vaak aan terug zullen denken. Voor ons schiet het ook al op nog 2 weken en dan gaan we naar Jamaica alleen niet zolang dan jullie.

Groetjes en xxxx van ons en geniet nog van de laatste week

• 12 Januari 2008 - 22:40

Anita:

Hi there,

Wat een super coole reis, hoe moet het de
    komende jaren, dat wordt afzien en terug
    blikken, of een nieuw potje aanleggen.
    Niet aftellen, geniet nog maar van iedere minuut, gool is ok mar gool.
    Veel plezier nog en see you.

xxx

• 13 Januari 2008 - 13:34

Regien:

nou sinas en john het zit er byna op zal bly zyn als jullie weer heel thuis zyn en ben erg benieuwd naar de verhalen en de fotos heel veel kussen en tot over een week

• 13 Januari 2008 - 16:30

Klaartje:

Ha bruine collega!
    Jullie stellen het goed daar, had natuurlijk niet anders verwacht maar als ik de foto's zie ben ik toch wel n beetje jaloers...
    Nou geniet ze nog even en tot snel, mag je weer die super lekkere spek bakken met sla a la Sien erbij want die heb ik de laatste tijd wel gemist hoor!
    Groetjes Klaartje