jeepsafari fraser island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu jeepsafari fraser island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

jeepsafari fraser island

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

06 Januari 2008 | Australië, Hervey Bay

hello hello long time ago
hier zijn we dan weer het heeft eventjes geduurd maar niet zoveel te melden gehad alleen maar luieren aan het strand en wat km vreten.
donderdag hebben we van 8uur tot 1600uur een boottocht bij the whitsunday islands gemaakt en dat was heel gaaf john heeft fijn gesnorkeld en ikke in de zon gelegen ook heeft ie een echte duik met flessen enzo gemaakt dus het was echt john cousteau.en het was prachtig zei ie ik zie de vissen enzo liever in een aquarium en op tv maar de parelwitte stranden en blauwe ocean kunnen mij wel bekoren.
vrijdag even naar de dokter geweest want john heeft flink exceem aan zijn rechterhand en hij heeft een antibiotica kuur gekregen een beetje vervelend maar huppakee maar weer. we zijn toen bij het eungella np geweest en hebben door het rainforrest gewandeld dat blijft prachtig om te zien en zijn naar de aranuen faals gelopen dit was weer een flinke klim maar zeer de moeite waard het is af en toe wat bewolkt maar + 30gr dus bloody dus lang leve de airco.we hebben overnacht in rockhampton en de bekende steak daar gegeten overheerlijk gisteren op ons gemak naar hervey bay gereden via mooie toeristische route door de suikerrietplantages-mango-lychees- en veel bergen in de omgeving -veel groen en kleurige bloemen ook een fijn strand bij agnes water en daar siesta gehouden en naar de beginnende surfers gekeken.
morgen gaan we een 2 daagse jeepsafari doen naar fraser island en benieuwd wat dat weer voor avonturen brengt.

fien bedankt voor je leuke reactie en jay fijn dat jij ook geregeld reageerd
SDQen F hebbe jullie een fijne skivakantie gehad?? nou wij hier in de zon wel hoor!!!!!!
wij gaan nu nog even langs het strand wandelen en een pintje drinken en jullie horen wel weer hoe het op fraser islands was tot snel xxxxxxxxxjes john en sien

• 06 Januari 2008 - 05:43

Stef:

Hey Ouders!
    WAt een snelle reactie he, ik ben net thuis van een tof technofeestje. wat tof dat spap voor het eggie gedoken heeft en wat naar dat ie die shit aan zijn hand heeft opgelopen,maar dat zal wel loslopen,hopen dattie nu niet meer gebeten word door een of ander beest;).
    Ik ben al druk bezig met spullen wassen en mijn koffers pakken,want ook ik g aonbekende gebieden ontdekken!
    Kusjes uit utka!

• 06 Januari 2008 - 09:13

Corine:

hej goedemorgen, wa jammer v john zijn hand, ge kunt um ook nergens mee naar toe nemen hahah geintje john, maar het zal wel goed komen!!! nou leuk v cousteau, en sien waarom heb je niet gedoken????? nou op naar de jeepsafari and have fun!!!
    wij gaan vanmiddag met zijn allen naar voab voor de nieuwjaarsborrel, ook altijd wel gezellie. stef nog aan de foon gehad, ik breng hem woensdag weg, dus ook dat komt goed!!!!
    nou geniet nog ff want hier giet het gewoon weer regelmatig.
    grgrgrgrgrgr xxx

• 06 Januari 2008 - 09:33

Diana:

leuk zo te horen hoor... klinkt niet slecht!!!! hiero niets bezonders . Joep ligt plat dus ik kan voor zuster spelen. Hij kan niet meer om hoog van zijn rug....advies vanmiddag maar nieuwjaar receptie van voab...dat moet helpen.

veul leut verders!!

• 06 Januari 2008 - 10:55

Maruskja:

Hi, wat geweldig wat jullie allemaal meemaken, super om te lezen. Hoorde gisteren van mijn tante dat mijn nicht had gebeld dat het ontzettend slecht weer was (goldcoast) maar hopelijk blijft jullie dat bespaard (en af en toe noodweer kan ook leuk zijn, weet je nog in Toscane?). Nou veel plezier op de safari en ik kijk weer uit naar jullie volgende update.
    Tja vanmiddag in 't rijtje staan bij VOAB (en veel vieze natte kussen???).
    Van mij in ieder geval een dikke kus en voor John beterschap met 't handje.
    XXX

• 06 Januari 2008 - 12:08

Dré En Linda:

Hallo luitjes in het verre Aussie!
    Allereerst nog even voor jullie de beste wensen voor 2008! Maar met zo'n start als jullie het jaar zijn begonnen kan het eigenlijk al niet meer stuk.
    Geweldig om te lezen wat jullie allemaal meemaken....zit hier tussen het strijken door helemaal mee te genieten!
    Wens jullie nog veel zonuren en andere avonturen en vooral lekker genieten!!!
    Kuskes Dré en Linda

• 06 Januari 2008 - 13:53

Sdqf:

Hoi Sien en John,

Ten eerste de allerbeste wensen voor 2008. Wij zijn vrijdag avond terug gekomen uit Tsjechie, het was weer erg gezellig. Het was vorige week nog wel even spannend of dat we zouden gaan daar 's Pa een lichte hartinfarct heeft gehad op 2e kerstdag. Hij is nu gewoon thuis maar het is nog niet geweldig. Maar goed, dat hoor je verder wel als jullie terug zijn. Ik zie dat jullie enorm genieten, wat een land he. Geweldig! Wel vreemd kerst mutsen in de sidderende zon. Nog een fijne vakantie, groetjes van hier en tot gauw.

Liefs SDQF

• 06 Januari 2008 - 17:20

JAY:

tuurlijk reageer ik geregeld!
    toch hardstikke leuk om te kijken waar je oom en tante zijn ;)
    veel plezier nog!

• 06 Januari 2008 - 22:05

Laura:

heey heey
    hadden net het mailtje gelezen hihi en inderdaad les moet weer naar de kapper goed geraden:P
    ik hoop dat alles de laatste 2 weken nog goed verloopt..
    blij als jullie weer thuis zijn:D
    xxxx

• 06 Januari 2008 - 22:24

Anita:

Dear friends,

Long time no speak, wij zijn zo wat 2 wkn uit de ether geweest computer storing bleek een of ander lullig iets te zijn.
    Op de 1e plaats nog een heel gelukkig
    nieuwjaar, which you won,t forget,
    who wast? en alle geluk voor 2008 wat voor jullie al niet meer stuk kan.
    Het lijkt wel een sprookje, hoe moeten jullie hier nog aclimatiseren?
    Dat wordt really afkicken.
    Hier is alles nog op zijn gools zojuist
    nieuwjaarsreceptie gehad bij voab, moet
    zeggen dat wij prominente figuren misten
    maar dat zal bij jullie niet het geval wezen, geniet nog even met volle teugen
    en nog een super fijne vakantie.
    Dikke kus, en groeten aan outback jack.

XXXXxxxx Anita

• 07 Januari 2008 - 09:30

Paul En Anja:

Hoi Sjon en Sien,

Hoor gisteren pas van het bestaan van deze site van Wal en Yvonne. Dus een beetje late reactie. Klinkt helemaal te gek daar, veel plezier nog en natuurlijk de beste wensen.

Groeten

Paul en Anja

• 07 Januari 2008 - 11:59

Eefje:

heej john en sien.

nog de beste wensen voor 2008!!!!!
    Het is echt geweldig om te lezen wat jullie allemaal meemaken.
    We wensen jullie nog veel plezier met deze onvergetelijke reis.

groetjes xjes frank en eefje

• 07 Januari 2008 - 15:14

René:

Hoi John en Sien,
    De beste wensen voor 2008. Ik zie dat jullie het nog steds goed naar je zin hebt. Het weer is in ieder geval beter dan hier. Voor het weer kun je jullie verblijf daar beter nog even verlengen. Welkom bij de duikclub John. Gaat zo'n eerste ervaring al naar meer smaken. Heb zelf vorige week een aantal duiken gemaakt op de Canarische Eilanden. Weet wel dat het in Australie beter is, meer koraal, andere vissoorten e.d.
    Ik zie aan de foto's dat jullie al aardig ingeburgerd raken. Mochten jullie besluiten om er definitief naar toe te gaan, hoef je tenminste geen inburgeringscursus meer te volgen.
    Groetjes René

• 07 Januari 2008 - 15:33

Nongkapeerwal:

sien en john het is goed dat jullie af en toe wat tijd voor je zelf nemen om al de indrukken, geuren en smaken in je op te nemen, kunnen jullie het allemaal nog een beetje verwerken al die input?????
    nou nog veel avontuur daar beneden.

• 07 Januari 2008 - 18:32

Regien:

Wat heerlyk dat jullie het zo naar jullie zin hebben.Maar ik moet eerlyk zeggen dat we jullie wel beginnen te missen.
    Wel rot voor je John met je hand maar als het daar by blyft heb je nog niet klagen.Ook hele leuke foto's
    Groetjes van my en onze Willie en van Maike xxxx

• 09 Januari 2008 - 23:55

Susanne:

nou lieverds dat de laatste dan maar de eestr zijn,hier gaat alles goed maarm k zal toch wel erg blij zin als het volgende week zatrdag is en dan in kan gaan pakken voor onze vakantie .En als iemand dat snapt dan zijn jullie het,denk ik.

• 09 Januari 2008 - 23:58

Susanne:

Nico is ook hier dus vandaar mijn taalgebruik geef de schuld maar aan de duitsers!