bakken aan het strand - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu bakken aan het strand - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

bakken aan het strand

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

02 Januari 2008 | Australië, Airlie Beach

hello hello hello again

gisteren hebben we heerlijk aan het strand gelegen in townsville-stel je eens voor groen groen gras met bomen-een boulevard waar iedereen voorbij paradeerd-strand en dan die blauw groene ocean en een blauwe lucht daarboven met een zonnetje en een temp van 34gr- nou zeg nou zelf dat is afzien -smeren-drinken-zweten-zwemmen en slapen-en wakker worden -zwemmen en weer smeren nou jullie zien wel het is echt afzien.vanmorgen vertrokken uit townsville en vanmiddag aangekomen in airlie beach waar we morgen met een zeilboot een paar eilanden van de whitsunday islands aan gaan doen-snorkelen-zonnen en zoal
jolan kun je het allemaal nog bij houden met de post en kijk even wanneer die bekeuringen betaald moeten worden anders nog een boete erbovenop.als de prijs van de staatsloterij flink is dan laat het maar even weten want dan blijven we hier.
tony we haven't heard from you yet, will your computer not translate all this dutchy talk or are you in the dessert now, working hard for your holliday to holland.
verder niet zoveel te melden nu omdat we echt aan het relaxen zijn, we laten wel weer weten hoe het op de boot is gegaan en iedereen weer bedankt voor de mailtjes.
en corine ben je het nieuwe jaar goed begonnen,niks meer gehoord van je na je laatste smsje????????
nou luitje doeii maar weer we gaan nog lekker op een terrasje zitten poeh poeh

xxxxxjes john en sien

  • 02 Januari 2008 - 09:52

    Maruskja:

    Nou dat klinkt allemaal heer verleidelijk, zo lekker relaxen aan het strand. Ik moet zo gaan werken, heb een halve vrije dag genomen (was ook echt nodig, moet nu ontgiften de komende dagen) en zie dat ik zo moet krabben buiten, tis frisjes. Hoe vonden jullie trouwens de great barrier reef? Tot gauw maar weer. XX

  • 02 Januari 2008 - 10:04

    Corine:

    tuurlijk alles goed hier, op zolder ook veel zon onder de hemel dan hahahah
    niet zo leuk als bij jullie maar we doen het er maar mee!!!! en ik sms wel eens maar krijg nooit nix terug. ze zijn hier nu met de keuken bezig dus ik kan niet koken( kon ik toch al niet hahaha) dus als ik tijd heb kom ik wel bij jullie eten!!!!
    nou zon ze en tot horensssssss
    groetjesssssssssssss

  • 02 Januari 2008 - 10:28

    Diana:

    Ga zeker aan land bij die eilanden, dan kun je een gratis gezichts masker nemen. Het zand is daar zo fijn dat je flink kunt schrobben!!!
    Dit zij de eilanden zoals je ze ziet op tv....
    Hier gewoon werkens en soms vriest het en soms is het boven nul!!
    Sonja dieet is begonnen ja zo zie je maar de nieuwe voornemens zijn begonnen!!
    Die van jullie zijn in ieder geval oke. Gewoon genieten!!
    Ben benieuwd hoe jullie de eilanden vonden. Wij hadden een 4 daagse cruise gedaan met de with swaen. ...Misschien dat jullie daar ook op zitten.???

  • 02 Januari 2008 - 11:07

    Bep:

    Een heel goed en gezond 2008!!!
    Het is in ieder geval goed begonnen!!
    Groeten Theo & Bep

  • 02 Januari 2008 - 11:08

    Tamara Krijnen:

    Hallo Sien en John, Wat een belevenis zeg. Ten eerste wil ik jullie een heel gelukkig nieuwjaar wensen maar dat zal zo te lezen wel lukken. De foto's zijn geweldig en in het echt zal het nog wel veel mooier zijn. Ik wens jullie nog heel veel plezier geniet ervan groetjes tamara

  • 02 Januari 2008 - 19:04

    Jolan:

    had de bekeuringen al open gemaakt en die mogen jullie lekker zelf betalen. de prijs is niet hoog genoeg om langer te blijven dus kom maar gewoon optijd naar huis!

    groetjes jolly

  • 02 Januari 2008 - 21:31

    Karin Verhoeven:

    namens ons drietjes: a very happy new year.het is echt geweldig wat jullie
    allemaal zien en meemaken. time flies when your having fun. groetjes, frank,emiel en karin xxx

  • 03 Januari 2008 - 09:59

    Nongkapeerwal:

    hoi sien en john, wel laat, maar ik moet nu gelukkig pas weer werken; gelukkig nieuwjaar, voor jullie is het zeker goed begonnen daar beneden met zwemmen drinken en genieten van de goede dingen des levens.
    vol houden het komende jaar en de jaren die daarop volgen.Les heeft heel oudjaar avond buiten gestaan want hij had weer een grote zak met van die kleine rotjes en je weet wel die moesten allemaal op, we moesten zachtjes praten want die dingen deden niet meer dan puf puf net als jullie maar dan niet van de hitte.

  • 03 Januari 2008 - 11:31

    Fien V. Beurden:

    Hallo Francien en John, Allereerst wens ik jullie een héél Gelukkig en Gezond NIEUWJAAR toe. Ik had van Peter jullie site gehad, maar heb nu pas de tijd gehad om jullie verslagen te lezen. Maar Wat leuk dat jullie de reis van jullie leven maken!!! schitterend hoor! Wat gewldig wat jullie allemaal beleven,en zien. en ik gun het jullie van harte. Zoiets blijft je hele leven bij.
    Hier is verder alles o.k. Alleen heb ik het nu ontzettend druk, want ik ga weer verhuizen,( Ja alweer!!!!) samen met mijn Vriend. Dat wist je toch wel ??? of niet?? Ik wens jullie nog hele fijne dagen( of zijn het nog weken?) En geniet er maar lekker van.
    HééL VééL GROETJES VAN MIJ.
    FIEN

  • 03 Januari 2008 - 19:34

    Lenny:

    Hoi John en Sien
    Vanuit Vehgel wil ik jullie van ons allemaal een heel gelukkig en gezond 2008 toewensen.
    Het jaar is voor jullie wel heel geweldig begonnen dat maak je zo nooit meer mee(denk ik ).
    Dus nog volop genieten van al dat moois daar en wij zien het straks wel op de foto 's.
    Liefs en groetjes van Toine Lenny en de kids doei.

  • 04 Januari 2008 - 12:35

    Les:

    geluk want hier sneeuwde het gisteren weer en het is echt fcking koud niet normaal... ik heb net mijn band geplakt want die was lek.. hoop dat het goed is gedaan :) xxx

  • 04 Januari 2008 - 21:44

    Nongkapeerwal:

    sorry sien en john; maar LES gooi vandaag of morgen de fietspomp even binnen, kan je meteen blijven eten. okay

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

DOWN UNDER PART 1

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2008

en weer op huis aan

14 Januari 2008

terug naar de kust

11 Januari 2008

vanuit de kust weer het binnenland in

08 Januari 2008

sunshine coast

06 Januari 2008

jeepsafari fraser island
SIEN EN JOHN

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 43938

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

PURA VIDA

08 Juli 2013 - 02 Augustus 2013

G'DAY MATES DIT JAAR NAAR DE STATES

08 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

YOU'LL NEVER NEVER KNOW, IF YOU NEVER NEVER GO!!!

05 December 2007 - 18 Januari 2008

DOWN UNDER PART 1

Landen bezocht: