outback en townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu outback en townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

outback en townsville

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

01 Januari 2008 | Australië, Townsville

hallo hallo lieve allemaal

ja het is een tijdje geleden en we weten helemaal niet meer welke dag dat we leven. wij zijn een paar dagen het binnenland ingegaan want hier voor de kust hing een cycloon rond en dat gaf heeeeeel veel regen en wind,stranden afgesloten en veel overstromingen dus we hebben ons schema wat aan moeten passen maar dat was een belevenis op zich.zaterdag zijn we naar kuranda np geweest en hebben hele de barron falls bekeken ja ja weer klimmen maar de moeite waard ook wat rondgelopen in het rainforrest daar. ook de wilkins lookout was erg adembenemend en we zeggen steeds tegen elkaar -hier lopen wij dan john en sien uit gool- vanuit hier zin we naar atherton gereden (dit is voor de mensen die ons reisschema bijhouden) en zondagochtend daar the cristal caves bezocht dit wordt beheerd door een nederlander en daar zijn steensoorten en edelstenen uit heel de wereld te zien die hi zelf heeft gehaald -wat zit er toch veel prachtigs in onze aardkloot.hij adviseerde ons naar chillagoe te gaan over een dirt road en dat was wel te doen met een 2wd nou dat hebben we geweten. veel floodways vol water en rotsen dus met regelmaat john de stenen ruimen en ikke door het water pieren om te kijken waar het diep of ondiep was om door te rijden, zoals jullie zien deze avonturiers zien wat af lekker spannend en kicken allemaal want je kunt hier goed uren niemand tegenkomen.maandagochtend met gary een echte bgushman met de 4wd de omgeving van chillagoe verkend en dat was schitterend -veel kangeroos gezien -dwars door bossen en over rotsen en in een grot rtondgelopen met zo'n lichtje op je hoofd en klimmen en door smalle doorgangen en hij wist heel goed de weg gelukkig _de map zat in zijn hoofd zei ie-dat was allemaal heel spannend en speciaal. toen zijn we naar undara np is een vulkanisch np en hebben een krater beklommen poeh poeh met +30 maar het uitzicht was weer zeer de moeite waard. vanaf hier moesten we even een km of 500 afleggen want we wilden vandaag aan de kust nieuwjaar vieren en dat is gelukt we zijn hier gisteravond om 21.30uur aangekomen en hebben een hotel met oceanvieuw en over 2 uur is het hier nieuwjaar-genoten van het grote vuurwerk boven de ocean en van het hotel kwamen ze champagne brengen. het is nu 11 uur in de ochtend en jullie hebben net nieuwjaar ingeluid dus vanaf down-under voor iedereen een heeeeeel gelukkig en gezond 2008 wij gaan zodadelijk naar het strand het is +30 gr en met een boot naar het great barrier reef.
johan v b bedankt voor je lieve mailtje en wil je fien en de rest vd familie de groetjes van on s doen, en len we verwachten nog wel een mailtje van jou want het is goed overgekomen, iedereen bedankt voor de lieve mailtjes en smsjes en jullie horen wel weer van onze avonturen, ad en annelies gezellig dat jullie meereizen
see you all again don't no where don't no when xxxxxxxxxxxxxjes john en sien

• 01 Januari 2008 - 00:39

Corine Diana En Joep:

joehoe weer eerst

• 01 Januari 2008 - 00:40

Corine:

we gaan er nog ffkes eentje drinken happy new year hahaha engels praten anders verstaan jullie het niet hahahaha
    xxx

• 01 Januari 2008 - 00:47

Annelies:

Jullie ook een heel gelukkig en gezond 2008.
    De groetjes van Annelies

• 01 Januari 2008 - 02:27

JAY:

Het heeft bij ons iets langer geduurd maar het is nu bij ons ook 2008!!
    nou zo te zien hebben jullie het nog goed naar je zin daar zo ver weg!

xxx

• 01 Januari 2008 - 03:22

halee halee..

ik lees morgen je verhaal wel
    Hopelijk hebben jullie en goed uit einde gehad...

diana

morgen meer test,.;0

• 01 Januari 2008 - 03:23

ik bedoelde tekst whaha

• 01 Januari 2008 - 10:29

Diana:

nou wat ontnuchterd en dus nou kan ik de kleine letters lezen, het is weer een goed avontuur. Klinkt geweldig. Great barrier reef zal ook wel geweldig zijn. Wat hebben we dan toch unne saaie noordzee !!! Het is oneerlijk verdeeld daar kruip en vliegt van alles zo door de lucht en wij moeten dat hier in een kooitje houden of in unne kom...

Maar ook dat is mooi!!! whahahaha

groetjessssssssss

• 01 Januari 2008 - 12:18

Rob En Mireille:

Nou zo te lezen zijn jullie 2008 geweldig begonnen.Al het moois wat jullie mee maken,het klinkt echt geweldig!We hebben al effe niet meer op jullie verhalen gereageerd, maar uiteraard wel alle gelezen. Maar wij hebben een witte kerst gehad,dan wel binnen met kwast,en roller.Dus hebben we effe geen tijd gehad om reactie te geven.Nu alle verfspatten zijn verwijderd zullen we weer wat vaker achter de computer kruipen.
    Geniet nog heerlijk verder van jullie fantastisch avontuur!!
    Groetjes!!!En maak er een onvergetelijk jaar van.

• 01 Januari 2008 - 12:56

Peter En Maja.:

Hoi John en Sien.
    Fijn dat jullie het zo super hebben,we waren met oudjaar bij Jolanda en Ad,en hebben jullie avonturen gelezen geweldig hoor.
    Voor jullie nog de beste wensen en geniet er nog maar van.
    Groetjes.

• 01 Januari 2008 - 13:56

Horst En Inge:

Vanuit het brabantse zilst wensen wij jullie aan de andere kant van de aardbol een tegek en gezond 2008 toe.
    we volgen jullie reis met veel lees plezier.
    groetjesssss

• 01 Januari 2008 - 14:56

Mjet :

hee die Sien,
    al vast de beste wensen van mij en alle clienten en Collega's van de Boschkens.
    er is hier niets te beleven hoor ze zijn allemaal pleiten?
    geniet er nog van, maar het lijkt of ge al eeuwen weg bent. we tellen af hahahahahahah

doei doei Mjet

• 01 Januari 2008 - 17:27

Jolan:

Volgens mij hebben jullie het steeds beter naar jullie zin. Komen jullie nog wel terug? Hoop van wel. Jullie staatslot heeft ook nog wat opgeleverd, zeg niet hoeveel, anders ben ik bang dat jullie echt langer wegblijven. 't Was echt knallen en mooi vuurwerk hier in de straat dit jaar. Rolde om 4.30 uur mijn bed in. Morgen weer naar pelikaan een paar kilootjes kwijt zien te raken, heb jij niet nodig Sien zo te horen, met heel dat geklim, geloop en gezweet. Zal je berichten weer eens uitprinten en naar pa en ma Uyens brengen, kunnen ze weer wat bijlezen over jullie avonturen. Nou groetjes weer van ons alledrie en xxxxxxxxxxxxjes

• 02 Januari 2008 - 08:26

Jan En Leen:

een heel gelukkig en een gezond 2008 en nog heel veel plezier daar we volgen je op de voet

• 02 Januari 2008 - 09:59

Ad En Ans:

Wij zijn niet de eerste die reageren, maar toch ook van ons een heel gelukig nieuw jaar toegewenst. We blijven jullie avonturen volgen en merken wel dat jullie van deze reis zeker geen spijt zullen hebben, maar zelfs nog lang zullen nagenieten. Nou tot later.
    Gegroet.