cairns en op naar 1 vd eilanden - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu cairns en op naar 1 vd eilanden - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

cairns en op naar 1 vd eilanden

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

29 December 2007 | Australië, Sydney

hello again
ja, ja weer een paar dagen geleden en we hebben alweer heel wat fantastische dingen gezien donderdagmiddag met the plane vertrokken uit alice springs en om 19.30uur in het pikkiedonker hier in cairns aangekomen. nou nou je krijgt een klap in je gezicht het is hier zo'n 33 gr en vochtig en benauwd poeh poeh zweten zweten en misschien wel kilo's verliezen hier en daar.gister zijn we met de auto naar daintree np geweest en daar is het oudste rainforrest van autralie wauuuuuuuuuw een dikke 10 wat is dat geweldig. we moesten over de captain cook hway en dat is een weg met aan de ene kant allerlei bomen- planten in alle groentinten die jeje maar kan bedenken en daar tussen aleemaal bloeiende planten en bomen in de prachtigste kleurcombinaties geweldig gewoon en door al die natuurpracht vergeet je de klamme hitte een beetje. we hebben een cruise gedaan over de daintreeriver en hebben een echte grote krokodil gezien een mannetje van zo'n 4 meter en die wel 800kilo weegt dus je ziet het kan altijd erger corine!!
we hebben een wandeltraik gedaan door het rainforrest en dat was heerlijk, een jonge cassowarie (mannetje) van heel dichtbij gezien (zie foto's en film) en ad zo'n helblauwe grote vlinder en dan wist jij wel welke ik bedoel zegt john. we hebben trouwens veel vlinders en vogelsd gezien in allerlei kleurencombinatie onvoorstelbaar prachtig en dan die rust weer als je uit het drukke cairns komt.corine en daiana wat denk dat de eerste song was die ik hier uit een kroeg hoorde jawel- lady- dus ik moest meteen aan jullie denken en later hebben we hem nog 1x gehoord is hot denk ik hier een re-mix. zometeen gaan we naar het vliegveld om onze auto op te halen en dan gaan we naar kuranda np en dan gaan we zakken aan de kust. we zijn benieuwd wat deze dag weer brengt maar vinden wel dat de dagen veel te snel gaan
nou ellen vergeet je niet ome jan en tante tonnie nog te feliciteren met zijn verjaardag en geef hem maar een dikke kus van ons
weet niet of ik jullie nog spreek voor het nieuwe jaar maar voor iedereen alvast een fijn uiteinde en een goed en gezond begin see you xxxxxxxxxxxjes john en sien
o,ja tony-sonya-kev en dani nog harstikke bedankt voor de gastvrijheid en gezellige gesprekken en de speciale kerst die jullie ons hebben gegeven (hoop voor je dat de vertaling op je computer werkt-we houden contact xxx)

• 29 December 2007 - 00:20

Marja:

Hee, volgens mij ben ik vandaag de eerste!! Weer een heleboel gezien lees ik wel.... wel eng zo'n krokodil van 800 kilo.... Ik kan me indenken dat de dagen snel gaan als er zoveel te zien en te beleven valt.... heel veel plezier nog.... en een leuke jaarwisseling...

Groeten Jos en Marja

• 29 December 2007 - 07:45

Diana:

halloa,

Grappig van dat liedje het zal zo wel horen!!!!!!!!!!!!!!!
    wij denken ook aan jullie vooral als ik de verhalen lees!!! Inderdaad die hitte is erg vooral dat het zo vochtig is. Maar zoals je al zei misschien verlies je zo misschien kilo's.....of wordt dat op de barbie wel bij gegeten????
    Nou een fijne jaar wisseling, goed te horen dat jullie het nog geweldig vinden..

Sterre typt nog even iets
    poiuyrtwqevcmnbvvvcxxzzasdfgghhhhjjjjjkl;

liefs van ons.xxx

• 29 December 2007 - 09:53

Corine:

hej halloa, ja het kan altijd erger toch, maar weer fijn om v jullie te horen en dat het zo wauwwwwww 10 is!!! hier gewoon hard werken en sober leven, jullie ook een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!!!
    grgrgrrgrg lady corine xxx

• 29 December 2007 - 11:22

Maruskja:

Tis toch echt niet te bevatten wat jullie allemaal meemaken daar. Zoveel geweldige indrukken, daar kunnen jullie nog heel lang van nagenieten. Gaan jullie ook nog naar de Great Barrier Reef? Dat moet de mooiste onderwaterwereld ter aarde zijn maar watch out for the sharkes! Voor mijn gevoel zijn jullie al heel lang weg maar de tijd gaat snel. Dus geniet er nog intens van en alvast een heel goed uiteinde en tot in 2008. Alvast een hele dikke nieuwjaarskus.
    XXX

• 29 December 2007 - 16:12

Nongkapeerwal:

sienjohn we zien en lezen dat jullie nog steeds de tijd van jullie leven hebben. mooie fotoos, goede jaarwisseling daar en nog veel plezier.

• 29 December 2007 - 18:37

Gerard E Greet:

Hoi John en Sien,
    Zo weer een tijdje geleden dat we iets terug hebben gemaild.
    We volgen jullie wel hoor maar helaas komt er meestal niet van om elke keer iets terug te mailen,
    Het is gewoon fantaties wat jullie allemaal al gezien hebben.
    De foto's spreken voor zich.

Ook wij wensen jullie een prettig jaarwisseling en alle goeds in 2008, maar dat zal wel lukken bij jullie denk ik.
    Met die mooie natuur en warmte kan het al niet snel verkeerd gaan.
    Nou luitjes nog heel veel plezier en bewonderingswaardigheden.

Groetjes Gerard en Greet

• 29 December 2007 - 20:04

Laura:

heey!!!
    alles gaat gelukkig goed daar lees ik wel:D
    ik hoop dat jullie nog veel leuke dingen mee gaan maken... en alvast een gelukkig nieuwjaar
    xxx Lauraa

• 30 December 2007 - 11:10

Dani:

Hi Sien and John,
    How are you? Remember me? It's Dani from Alice Springs. Just wanted to say hi and hope that you are having a great time in Cairns. It was wonderful meeting you both and I hope we can keep in contact.I have tried translating on your website but it doesn't translate very well, so I hope you can understand this.
    Keep an eye on your email, I will email you some pictures of us in Alice Springs.
    Take care, and have fun on the rest of your trip.
    Lots of Love, Dani and Kevin xoxo

• 30 December 2007 - 15:27

Ad:

hallo.sien en john ik denk dat het een morphovlinder is. mooi hé zo'n tropisch rainforrest te zien.wij vallen niet echt af.de kilo's komen er aleen maar bij met dat eten. nog fijne vakantie weken.

groetjes ad jolly jay

• 30 December 2007 - 17:10

Wal En Ivon:

Heel fijne jaarwisseling en een gezond nieuw jaar.

• 30 December 2007 - 22:45

Annelies:

Hallo,Het is echt allemaal te gek wat jullie daar allemaal zien en tegen komen.
    Sien het is wel handig als je zo afvalt, hoef je straks niet op dieet.
    Jullie ook een fijne jaarwisseling, en alvast de beste wensen voor 2008.
    Groetjes Annelies

• 31 December 2007 - 10:03

Peer En Sandra:

fijne jaarwisseling en een reislustig 2008

• 31 December 2007 - 11:43

Wil En Regien:

Een heel goed en gezond nieuwjaar voor jullie daar aan de andere kant van de wereld, en ook voor Stef en Les
    Foto's zijn geweldig
    Geniet er nog van
    Groeten en kus van Regien, Wil, Suzanne en Jeroen

• 31 December 2007 - 12:44

JAY:

bij jullie begint het nieuwe jaar al bijna! hier niet, het is pas kwart voor 2 smiddags. voor zometeen GELUKKIG NIEUWJAAR! en maak er daar iets leuks van!

AD,JOLANDA & JAY!!

• 31 December 2007 - 14:17

Marja:

Hee mensen down under: de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!! Want bij jullie is het al 2008.... hier knalt het ook al wel of het ook al 00.00 is maar dat duurt toch nog zo'n 10 uurtjes...
    Leuke nieuwjaarsdag en tot mails...

groeten Dieke, Tijme, Jos en Marja :-)

• 31 December 2007 - 16:15

Annelies En Ad:

Ik denk eerst een berichtje voor ik alles ga lezen. Ik wist niet dat jullie een eigen site hadden. Vanmorgen hoorde ik het van Regien.Het zal wel erg mooi zijn. Hier vanuit Gool wensen wij jullie een zalig uit einde en een gezond en gelukkig 2008