cairns - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu cairns - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

cairns

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

27 December 2007 | Australië, Sydney

hello hello
dany heeft fotos geplaatst het duurde wel een uur maar uiteindelijk is het gelukt hoop dat ze goed overkomen bij jullie
en diana wij hebben kerst hier in the dessert gaaf doogebracht it was very hot gister met de fam. de mcdonnell ranges ingeweest en sávonds met zijn allen uit eten en naar het casino geweest hier in alice .vanmiddag om 16.40uur vliegen we naar cairns dus zijn nu de koffers weer aan het reorganiseren want we hebben eea gekocht dus moeten wat ruimen. stefhan-desiree-quincy en floyd wij wensen jullie nog een hele fijne skivakantie toe was ik helemaal vergeten. wij nemen nog even een duik en dan gaan we er weer vandoor hier wel jammer dat we deze lieve mensen weer achter moeten laten maar ja that's live

see you xxxxxxxxxxjes john en sien

• 27 December 2007 - 00:43

Corine:

joehoe eerst

• 27 December 2007 - 00:50

Corine:

okej net thuis v het eten
    gezellig maar ik mis jullie wel
    maar nu dan maar naar bed
    truste en have fun xxx

• 27 December 2007 - 02:28

Jay:

ik kom net van de Brands af dus ik dacht ik kijk nog even op jullie site!
    veel plezier nog daar!

xx Jay

• 27 December 2007 - 09:16

Susanne:

Nou het is gelukt met de fotos,ziet er niet slecht uit daar!
    Hier gaat alles z'n gangetje en echt koud is het ook niet meer,dus voor 2007 zit er geen elfstedentocht meer in.
    De kerst weer voorbij en nu op naar oud en nieuw.Luitjes geniet ervan en tot snel horens.Bye bye

• 27 December 2007 - 10:09

Maruskja:

Wat leuk zeg die foto's. John unne echte coyboyhoed op. Volgens mij heeft ie ook wel een nieuw bloesje aan of nie? Ik hoor 't al, koffers reorganiseren want ze hebben 't e.e.a. gekocht. John ook al leuke nieuwe schoenen gekocht???
    Ik ga gauw naar 't werk, moet vandaag 4 uur werken dus dat is wel te handelen.
    Tot gauw maar weer, alleeeeeeee. xxx

• 27 December 2007 - 11:13

Diana:

gek he als je daar mensen leert kennen om die achter te laten. Je weet dat je ze misschien nooit meer zal zien...ik ben ook altijd zo'n doos die daar moeite mee heeft.
    Nou we hebben jullie gisteren nog proberen te bellen. Maar dat lukte niet we hebben wel geproost...Apart he kerst in de dessert. En dat daar zo weinig mensen wonen in zo'n prachtig land he??? Toch niet gek dat wij toen op makelaars bezoek zijn geweest.. ooohh ja je zult het wel weten maar australian open begint op 14 jan. Ik moet zeggen dat dat echt de moeite is om een dagje naar toe te gaan!!! Weet niet of je in de buurt bent???
    Waarschijnlijk kan ik er beter een land kaart bij nemen want ik ben niet zo iemand die me makkelijk kan orienteren.

Have fun verders!!

• 27 December 2007 - 13:29

Karin Verhoeven:

hoi aussies, jullie beginnen er al op te lijken, john met hoed en sien, wat zie je al bruin. de fohn is niet nodig he?
    zo'n haarband is lekker makkelijk.
    geniet lekker aan de oost-kust.
    bye bye.

• 27 December 2007 - 13:29

Karin Verhoeven:

zo'n haarband is lekker makkelijk.
    geniet lekker aan de oost-kust.
    bye bye.

• 27 December 2007 - 13:32

Karin Verhoeven:

sorry, mijn bericht staat er twee keer op. een keer teveel op het knopje gedrukt. silly me.

• 27 December 2007 - 15:34

Johan Van Beurden:

Hoi Sien en john.Leuk om te weten dat het goed gaat met jullie in australie.
    Ik wilde jullie alvast een goed uiteinde en goed begin van 2008 toewensen.Ook de rest van de nobeltjes.
    Groetjes Johan van Beurden

• 27 December 2007 - 19:24

Jos En Marja:

Hee luitjes.... heb weer even bij moeten lezen.... tja weinig tijd gehad... heel veel gewerkt.... jullie weten vast niet meer wat dat is!!!!
    Leuk om een paar nieuwe foto's te zien en weer van die fantastische verhalen te lezen.... je kunt straks een boek gaan schrijven. Wat hebben jullie trouwens al een groot deel afgelegd...echt kilometers vreten dus...
    Sien, met Annelies is het allemaal oké zoals je hebt gelezen.. heb ze gisteren nog gesproken, ze heeft het gewoon druk!! (ja hoor net zoals altijd... hoe heeft ze ooit tijd gehad om te werken ;-)haha)

Nou wij wensen jullie daar een gezellig eind van het jaar 2007 en een super knallend begin van 2008.

En genieeeeeeeeeeeeeeeeten
    groeten van ons :-)