kerst in alice springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu kerst in alice springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

kerst in alice springs

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

26 December 2007 | Australië, Alice Springs

hallo allemaal
gisteren zijn we al vroeg weggereden uit kings canyon en waren hier rond 13.30uur bij het hotel. waar we werden verwelkomt door een aussie family die aan het zwembad het kerstdiner aan het nuttigen waren. volop eten en drinke en een bbq. we werden uitgenodigd en het was tot sávonds heel fijn en heeeel raar want hier is het dus met de kerst aan het zwembad en bbqen en salades en koude kip en kalkoen eten en heel veel prawns van die hele grote dus john heeft zich een bult gegeten en ook aan de oesters. we hebben tot 22.00uur buiten gezeten en toen gingen we allemaal goed zat en gelukkig naar ons mandje en engels praten tegen de honderduizend omhoog dat gaat me toch goed als je een fles witte wijn ophebt ja lady's ook ik ben maar eens eenx voor de wijn gegaan. vanmiddag gaan we met de family zwemmen in het park hier en dat zal wel fijn zijn want het is maar liefst 34 gr hier. (ja ik wrijf het er nog maar eens in) want het blijft onwerkelijk ook al stond er een klein kerstboompje bij the pool.
leuk om weer al die reacties te lezen en we kijken er toch steeds weer naar uit.vandaag moeten we ook nog een vlucht naar cairns regelen want we waren gister op het vliegveld en er was geen hond. ook al een rare ervaring
nu wat reacties van ons op jullie mailtjes. allereerst voor cor, ja joh als je hier van a naar b wilt dan gaat het al om afstanden van 3 getallen en inderdaad john heeft er geen hekel aan en ik ook niet. wal hoe gaat het met je blessures ben je al weer goed op de been?? en fieke dat is wel een goede tip van jou we moeten vanavond onze koffers reorganiseren en zullen er dan aan denken. pa en ma en iedereen uit veghel ook van ons fijne feestdagen en het gaat hier allemaal prima. verder regien-desiree en maayke bedankt voor de lieve smsjes alleen komen ze 3x door en ik krijg niets terug gesmst en dre en linda ook gezellig dat jullie met ons meereizen
nou we gaan zo weer op pad dus tot ziens
allemaal en tot de volgende keer dan zijn wij aan de oostkust als alles naar wens verloopt
bey-bey-beyxxxxxxxxxxjes john en sien

  • 26 December 2007 - 06:37

    Frank:

    Hallo luitjes.
    Ben weer als eerste. Moet dadelijk gaan fietsen. Een tocht vanuit Poppel door de bossen. Open weer dus heel mooi daar. Vertrek vroeg want op 2e kerstdag willen we vanmiddag nog naar de kinderen, en daarna naar de muziek. Niet naar Memo Gonzales in Dongen, want die begint pas om 21.30, en ik moet morgen gaan werken, Maar naar 4 or 5 horsemen in de Plaats in Tilburg, want die begint al om 17.00uur.
    Zijn gisteren uit eten geweest bij de Ceulse Kaar in Boxtel... Super.
    Les was bij Wal eten en is daar blijven slapen, dus die zie ik straks weer.
    Veel plezier bij de gastvrije Aussies, en we horen mekaar snel weer.
    XXX

    Frank en Susanne.

  • 26 December 2007 - 09:09

    Diana:

    nou lekker hoor kerst bij the swimming pool....Hier zit er de errste kerstdag ook weer op... en we gaan vanmiddag met de groep eten bij anvers we zullen een proost op jullie nemen. als jullie dat ook op ons doen???
    Nou allen vrage beantwoordt behalve die van mij niet .kerst in the dessert..maar daaar zal je nog niet zijn... nou nog unne fijne 2de kerst, en da ge mar veul kramp in het zwembad meugt krege...whahahahaah

    groetjessssss

  • 26 December 2007 - 09:39

    Corine:

    ik ken mijn plaats twids of derts hahah
    en ja hoor tis hier ook weer boven 0 gr!!!
    en ik heb het er weer opzitten mijn 24 uurs dienst en nu vanvond lekker uit eten me de bubs!! en ja engels praten gaat een stuk beter met wa drank op hahahah zelfs gullie!! nou tot horens grgrgrgrgr see you later xxx

  • 26 December 2007 - 10:16

    Rion:

    Nog prettige kerstdagen voor zover daar nog iets van over is.
    In Aruba is het ook 35 graden, dus is het maar goed dat we hier in Goirle gebleven zijn....al dat benauwde, hete dorstig weer. Volgens mij begint Erna ook al te wennen aan de temperaturen hier (....hoop ik).
    Australie zien we nog wel een keer, over een jaar of tien of twintig.
    We hebben in ieder geval hier een leuke kerst met de hele familie. Als jullie terug zijn komen we wel foto's en video's kijken.

    Groetjes uit het warme Goirle (jawel het is al weer boven nul).

    Rion, Erna & Kids

  • 26 December 2007 - 17:58

    Lenny:

    Ons Len op de computer jullie maken het mee de kinders weten niet wat ze zien.
    Wat een geweldige reis zeg , ik wil ook , misschien een hint voor Toine als hij dit leest , leuk Sara kado vind je niet ? wat een geweldige Kerst zeg , heerlijk aan het zwembad .
    Ik stop er nu mee ,ga me optutten want Toine en ik gaan lekker uit eten.
    Geniet er met volle teugen van en tot schrijfs.
    Groetjes en een dikke kus van Lenny.

  • 26 December 2007 - 20:43

    Marlou:

    Heel fijne kerstdagen en alvast het allerbeste voor 2008

    Groetjes van Marlou
    de wereld is mooi !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alice Springs

DOWN UNDER PART 1

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2008

en weer op huis aan

14 Januari 2008

terug naar de kust

11 Januari 2008

vanuit de kust weer het binnenland in

08 Januari 2008

sunshine coast

06 Januari 2008

jeepsafari fraser island
SIEN EN JOHN

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 43938

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

PURA VIDA

08 Juli 2013 - 02 Augustus 2013

G'DAY MATES DIT JAAR NAAR DE STATES

08 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

YOU'LL NEVER NEVER KNOW, IF YOU NEVER NEVER GO!!!

05 December 2007 - 18 Januari 2008

DOWN UNDER PART 1

Landen bezocht: