kings canyon - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu kings canyon - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

kings canyon

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

24 December 2007 | Australië, Sydney

hello again

allereerst iedereen een heel gelukkig kerstfeest we hadden een leuke foto met kerstmuts gemaakt in een bad vol met schuim(sneeuw) maar helaas het lukt niet om hem te plaatsen balen.
gisteren zijn we bij katatjuta (de olga's) en uluru geweest nou en dat was heel indrukwekkend en mysterieus, kippevel gewoon want je hebt al zoveel foto's en films hiervan gezien en dan sta je daar zelf en kun hje hem aanraken wauw. we hebben daar op ons gemak rondgewandeld want het was plus 30 (helaas fooks maar het is niet anders) en laat in de middag zijn we naar kings canyon gereden waar we om 1800uur aan kwamen. nou john weer onderhandelen en hij kreeg het voor elkaar hoor 2 nachtten in een super de luxe kamer met jakuzi en uitzicht op de rotsen ook weer wauw, vanmorgen hebben we een helicoptervlucht over de canyon gemaakt en dit was helemaal te gek maar ja mag toch wwel iets extra's met de kerst of niet dan!!!
kippevel weerom daarna hebben we een wandeling door de canyon gemaakt en vanmiddag hebben we lekker gezwommen en aan het zwembad gelegen het is tenslotte vakantie!!!
we hebben net weer wat gegeten en morgenvroeg moeten we weer vroeg op pad want we moeten een omweg maken van maar liefst 5uurtjes omdat de wegen slecht zijn maar ik denk dat we daar wel tijd voor hebben want het schema klopt nog aardig.marusj we hebben vanochtend wel je smsje gemist ben je niet bij den brands en tra geweest?? of had je niet gwenoeg gedronken???marja en jos leuk dat jullie ook reageren maar heb nog niets van annelies gehoord alles toch wel goed met haar??? dien jij alvast gefeliciteerd met je verjaardag je zult dit zelf niet lezen maar ivon zal het wel doorgeven verder de nobeltjes een heel gezellig kerstdiner, het zal alleen ziet zo gezellig zijn nu wij er niet bij zijn (grapje ha-ha) oh,ja wil iemand voor mij de kerst all you need is love opnemen want dat vind ik altijd wel leuk om te zien, helaas karin ze hadden geen kangeroo van opaal maar heb wel andere leuke dingen gekocht. verder weer tot de volgende x en xxxxxxjes uit bloody hot sussie van john and sienxxxxxxxxx

• 24 December 2007 - 11:34

Les:

Fijne kerst!! wat is er dan zo moeilijk aan een foto plaatsen?? naja keer opletten als wat word uitgelecht he (A) xxx

• 24 December 2007 - 11:55

Nongkapeerwal:

al veel mooie verhalen van jullie gelezen. nog heel veel plezier en van ons allen fijne feestdagen.

• 24 December 2007 - 12:10

Bep:

Hele fijne kerstdagen!!! Maar dat lukt wel zo te lezen! Super en bijzonder hè, The red centre!!!
    Geniet ze!

• 24 December 2007 - 12:20

Corine:

hej jajaja we weten het nu wel hoe warm dat het is, hier zijn we ook weer in de plus aanbeland met graden dan!!!!
    maar fijn om te horen dat jullie zo genieten en lekker bruin worden dan kunnen jullie er weer een poosje tegen
    fijne dagen met de kerst dan gaan wij gewoon wel weer werken!!!! o ja we zijn naar renegade geweest met cor en maruus dus ik denk dat ze zondag beide voor dood hebben gelegen hahahaha
    groetjesssssss xxx

• 24 December 2007 - 14:20

Maruskja:

Wooooow een helicoptervlucht, dat moet grandioos zijn geweest! Niet misselijk geworden van zo'n vlucht? Is toch heel anders dan een vliegtuig. En John onderhandeld voor een luxe kamer, gaaf zeg, dat kan je gerust aan hem overlaten. "Toevallig" gisteren wel bij D'n Brands en Traa geweest (nee Corine, niet voor dood gelegen gister, was weer helemaal opgeknapt)en we hebben 't ook nog over jullie gehad maar het was te voorspelbaar om te smsen. Ik wil niet iedere maandagochtend jullie wekker zijn, haha. Nou nog een romantische nacht in jullie luxe kamer en geniet van de anders-dan-anders-kerst.
    Dikke kus XXXXX

• 24 December 2007 - 18:05

Diana:

een erg fijne kerst, maak er iets bezonders van maar dat zal niet zo maoilijk zijn.

groetjessssssss diana

• 24 December 2007 - 18:50

Ad En Ans:

Fijne Kerstdagen toegewenst.

Bij jullie is dat eerder dan bij ons, maar ja, wij zullen er ook het beste van maken.

Groeten van de Dijk

• 24 December 2007 - 20:07

Fieke:

He auntie & uncle!

Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten! Doe dat ook maar tot in je tenen, want voordat je het weet is het weer voorbij! Erg netjes trouwens dat jullie nog zo op schema lopen!
    Chapeau voor Sien!
    Hebben jullie wel een beetje een kerstgevoel? (beetje raar met ruim 30 graden lijkt me..)
    En zijn jullie er al achter dat je je kleren beter op kunt rollen dan opvouwen? Neemt minder ruimte in en kreukt minder! (of reizen jullie niet met backpacktas?)

Hele fijne kerstdagen en genieten he!!

xx Fieke

• 24 December 2007 - 20:14

Nobeltjes:

Wij zitten nog aan het kerst diner. Het is erg gezellig, en we hebben erg lekker gegeten. Ad is nog steeds (of weer)van mening dat er een dixie geplaatst moet worden op het driehoekje. Hoe zou dat nu komen, Nobeltjes bijeen, gegeten en dan...?? We hebben jullie willen bellen, maar helaas dit ging niet lukken. Het is nu bij jullie 07.10 U. Wij zijn hier een sneeuwpop aan het bouwen, nee hoor. Maar dit gaan wij volgende week wel doen. (S.D.Q.F.) Hele fijne kerstdagen en tot gauw.

Liefs Jolanda, Ad, Jay, Les, Laura, Stef,Peter, Nonke, Mia, Wal, Stephan, Desiree, Quincy en natuurlijk Floyd.

• 24 December 2007 - 20:48

Annelies:

Hoi, dan eindelijk een berichtje van mij.
    Het is helemaal te gek wat jullie daar allemaal zien en meemaken, en dan die hitte daar, jullie liever dan ik.Nou geniet er nog maar van want de tijd vliegt om...Nog een fijne kerst.
    Groetjes Annelies

• 25 December 2007 - 10:39

FIJNE KERSTDAGEN!!! =]

• 25 December 2007 - 10:40

Jay:

Jammer dat je de foto's er niet meer op kunt zetten..
    Misschien zijn de bestanden van de foto's te groot????

xx

• 25 December 2007 - 10:48

Jay:

nog even over die foto's. Misschien heb je je fototoestel in de hoogste resolutie staan en dan kun je de foto's er waarschijnelijk niet op zetten want dan is het bestand te groot! dan moet je hem op de laatste resolutie zetten. vraag me niet hoe het moet.
    Ik stuur naar jullie email een foto van kerstavond!
    Groetjes Jay

• 25 December 2007 - 11:44

Dré En Linda:

Ha die lieve John en Sien
    Allereerst hele fijne kerstdagen!
    Maar aan jullie berichten te zien zal dat dit jaar zeker geen probleem worden.
    Gaaf zeg wat jullie allemaal zien en meemaken. Lekker van genieten dan genieten wij van de zijlijn met jullie mee,
    Terwijl jullie een omweg van 5 uur maken zijn wij druk in de keuken voor ons kerstdiner......tja verschil moet er zijn.
    Lekker genieten daar en tot de volgende keer!!!

kuskus van Dré en Linda

• 25 December 2007 - 13:30

Toine & Lenny:

Ik ben stik jaloers op jullie maar daarmee zal ik niet de enigste zijn. Jullie hebben nog niet veel foto's geplaatst maar die er op staan spreken voor zich. Helikoptervlucht over een Canyon lijkt me ook helemaal te gek.
    Het lijkt me ook wel apart om met 30 graden Kerst te vieren.
    We gaan zo aan het Kerstdiner. Eerst nog wat pakjes uitpakken.
    Heel veel plezier in het vervolg van jullie reis.
    Groetjes en prettige Kerst van Opa & Oma, Frank & Eefje, Ietje & GertJan, Fieke & Wery en Toine & Lenny
    Dikke kus en doei.