bijna bij uluru - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu bijna bij uluru - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

bijna bij uluru

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

23 December 2007 | Australië, Sydney

hallo koukleumers ha-ha
allereerst cas van harte met je 20e verjaardag en een dikke x van ons en ook voor je ouders. we zijn nu zo'n 100km van uluru en het valt wel mee met de hitte want de wind komt uit het zuiden en die is dus aan de frisse kant. jullie vragen om de foto's maar dat wil dus echt niet lukken dus de volgende x zul je mee moeten marusj dit is ook echt iets voor jullie. ook wal bedankt voor je liebve berichtje mis je oom john en tante sien al als we thuis weer eenx lekker frietjes komen eten oke. de reis is tot nu toe gored op schema dus kan altijd nog bij een reisburo beginnen als ze me op amarant niet meer willen.en stefan doe rustig aan met je nekhernia niet teveel vuurwerk dit jaar dan hoef je ook niet steeds naar boven te kijken. in coober pedey was het apart maar wel interresant en hebben we ons vergaapt aan de opaalstenen wat zijn die mooien zoveel variatie en peter we zijn denk ik wel geslaagd.gister zijn we van coober pedy naar ebenezer gereeden en hebben weer veel mooie vergezichten gezien onderweg.en het zand is dus echt zo rood als je op fotos ziet en nu nog wat meer omdat er regen is geweest. we hebben de breakaways gezien en dit zijn zandbergen met een keur aan kleurenschakeringen geel-wit-zwart-rood-oranje-bruin en noem het maar op prachtig om te zien en verder is het heel veel lange wegen en woestijn en zand. alles wordt hiet alsmaar duurder en commercieler en daar gaan wij niet voor we hadden hier 2 dagen gepland maar ik denk dat we snel doorrijden naar kings caynon, hebben ook weer van allerlei dieren gezien-wilde paarden-runderen-hagedissen-vogels-lizzards-arenden en roofvogels.vanmorgen waren we al om 6uur op en om 7 uur weer on road. ben benieuwd wat de dag weer gaat brengen.
lieve mensen tot gauw maar weer en eeftje en frank veel plezier in maastricht
xxxjes sien en john

• 23 December 2007 - 02:06

Les:

En alweer als eerste! haha, ik kom net terug van uitgaan en zag mn mailbox weer eens vol :) nja veel plezier daarzo! :D

• 23 December 2007 - 02:59

Corine:

gvd
    weer twids net uit de kroeg en een borrel op dank je voor cas hiep der de piep hoera

• 23 December 2007 - 08:05

Ellen:

leuk te lezen dat het daar zo warm is, mijn m3eiden hebben gisteren voor het eerst op natuurijs geschaatst. En al die rijp op de bomen was ook een mooi plaatje.
    Mog veel plezier daar.

• 23 December 2007 - 08:08

JOEP:

Ik kan niet op tegen die nachtbrakers.Die zijn altijd eerder.
    Maar ja Diana heeft hier nachtdienst dus ik ben er al uit met Sterre. Ik ben dus wel de eerste in de morgen. Klinkt nog allemaal heel goed daar. Jullie komen toch nog wel terug?

• 23 December 2007 - 08:08

Joep.:

Nee dus, tijdens het tikken was er weer iemand eerder. Helaas.

• 23 December 2007 - 15:12

Cor:

Hoi, leuk om jullie verhalen te lezen. Tis goed dat John van autorijden houdt want jullie maken heel wat kilometers.
    Groeten Cor

• 23 December 2007 - 18:24

Ad:

Tof dat jullie het zo naar jullie zin hebben. We hebben bij jullie wat stoelen weggepikt voor het kerstdinner van de Nobeltjes. Er lagen 2 env. van het Justitieel incasso buro op de vloer, weten jullie waar dat van is? Probeer nog wat €tjes over te houden. Groetjes Ad, Jolan en Jay

• 23 December 2007 - 19:23

Diana:

leuk om te lezen in welke plaatsen dat jullie komen... komt er weer wat bij me naar boven.Inderdaad geweldige stenen Ik ben deze keer in ieder geval laatste!!! whahaah. Ja zoals je al las ik moet werken..je weet wel even een opfrissertje. kletsen, zitten, en zeggen dat ze moeten slapen!! nachtdienst dus. Hier alles klaar voor de kerst drukte en voor de all you need is love avond. Die is morgen. Maak er samen een leuke en onvergeetbare kerst van samen. Denk nog eens aan het diner in de dessert... als je in de buurt van alice bent..

groetjes diana

• 23 December 2007 - 20:43

Karin Verhoeven:

heb je al een kangeroetje van opaal
    gekocht, sien? een mooie aanwinst voor je verzameling. vanuit gool wensen wij jullie: merry christmas. dikke kus van frank, emiel en karin. xxxxx

• 24 December 2007 - 09:14

Jay:

Hallo Sien en John.
    Ik lees dat jullie het wel erg naar je zin hebben. Hier gaat het allemaal zn gangetje. het is alleen echt rot weer!
    Ik vind het wel jammer dat jullie er vanavond niet bij kunnen zijn (kerstdinner).

xxxx Jay

• 24 December 2007 - 09:47

Wal En Ivon:

Blij te horen dat alles zo goed gaat.
    Ben benieuwd naar de foto's,maar die kunnen toch nooit tippen aan de echte ervaring.Die zit in jullie hoofd.
    Nog veel plezier en een Marry Xmas.