stop-over in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu stop-over in KL - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

stop-over in KL

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

06 December 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

hallo lieve allemaal
na een hele lange krappe KLM vlucht van bijna 12 uur zijn we vanmiddag aangekomen in KL. en wat denk ja, ja, flinke bewolking en regen-regen en 24gr. maar dat mag de pret niet drukken morgenavond gaan we echt down-under. we zijn wel erg moe en na een lekkere douche en eten gaan we zo naar ons mandje want morgen vroeg uit de veren om een snelle indruk van Kuala te krijgen om 17.00uur komt de taxi weer om ons naar het vliegveld te brengen. nou vanuit hier allemaal tot ziens en we laten weer van ons horen

xxxjes sien en john

• 02 December 2007 - 18:22

Peer En Sandra :

heel veel plezier op jullie grote reis we zullen alles volgen op de site.groetjes peer en sandra

• 02 December 2007 - 19:32

Diana:

zo is dat lekker he????!!! weet er alles van vooral wat je staat te wachten. Die droom reis komt in vervulling. Zijn jullie morgen ergens thuis om nog een bakie te drinken???

Hoor het wel,

groetjes diana

• 02 December 2007 - 19:48

Ellen En Rien:

we wensen jullie heel veel plezier. Ik weet zeker dat ons pa ook blij is dat hij op deze manier jullie reis ook kan volgen.

• 02 December 2007 - 20:40

Marus & Cpr:

Hey John & Sien,
    Ik ben bijna net zo benieuwd als jullie of het de reis van je leven gaat worden en ik zal zeker uitkijken naar de update van jullie reisverslagen. Onwijs veel plezier down under en ik kan niet wachten tot een sign van jullie vanuit de andere kant van de wereld. Een hele goede reis!!! XXXX

• 03 December 2007 - 08:12

Wal En Ivon:

Kaai knoer leuk om op deze manier jullie reis te volgen en we zullen het zeker doen.We zijn heel benieuwd naar wat jullie allemaal gaan zien en meemaken.
    Heel veel plezier en kijk je ogen maar niet uit.Heb deze site alvast onder "mijn favorieten" gezet.
    Bon voyage en kom heel terug.
    Tot ziens maties.

• 03 December 2007 - 09:51

Jos En Marja:

Hee Sien en John, wat heerlijk zeg... nog heel even en dan vertrekken jullie, heel leuk om jullie reis via de site te kunnen volgen, zullen we ook zeker doen!
    Heel veel plezier geweest en..... geniet
    ervan hôôr...

Groeten Dieke, Tijme Jos en Marja :-)

• 03 December 2007 - 12:18

Ietje:

Heel veel plezier in Australië, geniet ervan!! Ik ga de verhalen op deze site zeker volgen, ben benieuwd!
    Liefs Ietje

• 03 December 2007 - 12:18

Wil En Regien:

Ik weet wat het is om af te tellen,
    We leven iedere dag mee. Goeie reis en laat zo vlug mogelijk wat van jullie horen.
    Groeten Wil en Regien

• 03 December 2007 - 18:46

Sietske:

Ik wens jullie nogmaals heel veel plezier de komende weken. Het zal vast en zeker erg vermoeiend zijn om continu te moeten genieten van al dat moois ;)

Veel plezier!

• 03 December 2007 - 21:07

Frank En Susanne:

Zijn jullie nog niet weg
    Les is al dagen hier.
    Tot morgen

• 03 December 2007 - 22:26

Annelies V. Gestel:

Hoi Sien en John,
    Wat leuk om zo de reis te kunnen volgen.
    Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven.
    Een heel goeie reis, en geniet er van.
    Groetjes Annelies

• 04 December 2007 - 08:05

Marili:

Sien en John,
    Maak er berefijne dagen van en komt blakend en gezond weer terug. Ik zal jullie volgen via deze site. GENIET
    Marili

• 04 December 2007 - 11:28

Eefje En Frank:

heej john en sien,

SPANNEND!!!!!! Nog 1 nachtje slapen.
    Wij wensen jullie heel veel plezier in australie! GENIET ER VAN!!!
    we gaan zeker deze site in de gaten houden.
    We zijn ontzettend benieuwd.

Dikke kus en veel liefs,
    Frank en Eefje

• 04 December 2007 - 12:25

Corine Cas En Sam:

hej jongelui, wat leuk om jullie te volgen, maar dat doe ik heel het jaar al hahah kei veel plezier, en ik zie jullie snel weer hahahaha we belluhhhhhhhhhh

• 04 December 2007 - 13:16

Hendrik Martens:

Sien en John, ik wens jullie een hele prettige reis toe en vooral "geniet" ervan. Ik hou de boel in Nederland wel in de gaten.
    Groet Hendrik

• 04 December 2007 - 15:18

Nongkapeerwal:

hee sien en john harstikke goeie reis en we houden wel contact via het net.

• 04 December 2007 - 16:37

Jay:

John en sien heeeeeeeeeel veel plezier!
    jammer dat ik jullie niet uit kan komen zwaaien. Ik ga jullie reis wel volgens op deze site!

xxxxxx

• 04 December 2007 - 18:59

Rob En Mireille.:

Hartstikke leuk om op deze manier jullie geweldig mooie avonturen te kunnen volgen.We wensen jullie een grandioos mooie én onvergetelijke reis toe.
    Heerlijk genieten!!
    Groetjes Rob en Mireille.

• 05 December 2007 - 07:13

Gerard En Greet:

Hoi John en Sien,
    Uiteindelijk is het dan zover, jullie droomreis gaat uiteindelijk in vervulling. Lang op moeten wachten maar het zal zeker de moeite waard zijn geweest, verwacht ik.
    Vind het een heel leuk idee zo om op deze manier jullie reis te kunnen volgen,gaaf zeg.

Heel veel plezier en kijkgenot

• 05 December 2007 - 07:41

René:

Hoi Sien en John,
    eindelijk is het dan zover, vandaag vertrekken jullie. Ik hoop dat alles klopt wat betreft reeds geboekte hotels en auto's. Ik wens jullie een hele goede vlucht en een fijne reis. Tipje: John let op voor overstekende kangeroes. Heel veel plezier, geniet ervan.
    Groetjes René

• 05 December 2007 - 20:04

Karin Verhoeven:

ja, de blauwe vogel is om 20.39 weggevlogen naar het verre oosten.
    spannend hoor. in het verre westen,bij tante nell in canada was het vannacht min 30 graden. goeie keus om down under te gaan. geniet-geniet-geniet.groetjes frank,emiel en karin xxx

• 06 December 2007 - 09:14

Corine:

er werd gisteren middag her en der een traantje weggepinkt, met het afscheid nemen v d kids en de familie, john en sien waren toch wel wat zenuwachtig, ge kent da wel brbrbrbr maar later ging het wel weer beter!!!!! ze hebben alles nog ff gecheckt alles bij behalve de slaappillen, maar ja met een hamer doe je ook al veel!!!! en toen............... vertrokken ze met hier veel regen naar de zon..............
    groetjessssssssssssssss

• 07 December 2007 - 11:42

Wal En Ivon:

Beste John en Sien,
    Hoe was de snelle indruk van KL?
    Vanmorgen (7-12) was hier op het nieuws dat in het zuiden van Australié wel 50 grote bosbranden woedde als gevolg van blikseminslag.
    Hoop echt dat jullie, als je aankomt in Australië, daar niks van meekrijgen, en dat jullie mooi weer hebben.Maar voorlopig zijn jullie nog in Tasmanië,....toch?
    Doe "Taz" de groeten en een fijn vervolg van jullie reis.
    Tot lees.

• 07 December 2007 - 17:36

Maruskja & Cor:

Heeeey wat leuk om al iets van jullie te horen. Hoe was je snelle indruk van Kuala? Inmiddels zullen jullie wel in Tasmanië zitten, ben benieuwd wat jullie indruk is. Ik hoorde van mijn nicht nabij Brisbane dat er een hittegolf op komst is. Goed smeren dus!!
    Tot gauw maar weer.
    XXX