eerste indruk tas - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu eerste indruk tas - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

eerste indruk tas

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

09 December 2007 | Australië, Sydney

hello mates
kuala lumpur viel mij wat tegen maar john vond het wel leuk maar ja ik houd niet zo van voorprogramma's maar alleen van het grote werk dus fijn naar tas. s'avonds om 23.00uur aangevlogen en s'morgens om 9.00uur local time aangekomen in hobart. auto 4wd geregeld en toen op pad naar het hotel (by the way, volop zon en 24gr) nou dat is me weat dat links rijden poeh poeh ik heb veel peentjes gezweten en eindelijk na 3x dezelfde brug op en neer te zijn gegaan aangekomen in onze backpacker hotel. kaaimoe en wat eten aan de haven en om 19.30uur naar bed. vandaag om 8.15 komen ellie en ruud ons ophalen bij het hotel om een dag naar port arthur te gaan. wauw wauw wat een prachtig land heel veel bossen en een rust mooie vergezichten-geuren en kleuren en erg vriendelijke mensen ontmoet. gepicknickd onderweg en vanavond lekker gegeten bij ruud en ellie van de barbie. dadelijk worden we weer naar ons hotel gebracht en dan weer snel rusten want morgen gaan we weer verder touren.
maar ik kan jullie wel vertellen dat alles hier geweldig is om te zien echt helemaal anders dan wat wij al gezien hebben
probeer de volgende x wat meer te schrijven maar nu moeten we nog terug naar hobart dus duurt het nog 1 uurtje voordat we naar ons mandje kunnen welterusten en tot ziens xxxjes john en sien

• 09 December 2007 - 11:55

Karin Verhoeven:

hoi wereldreizigers, is jullie biologisch
    klokje al weer wat onder controle? wat een reis om op tasmania te komen,zeg.
    als ik het goed begrijp is het 10 uur later bij jullie.
    nou, enjoy alle mooie dingen die je te zien krijgt en knijp maar een keer in de arm, je bent nu echt in australia, sien.
    bye bye, groetjes karin.

• 09 December 2007 - 12:11

Maruskja & Cor:

Hey wereldreizigers, jullie hadden ook maar weinig tijd in Kuala Lumpur om er veel van te zien maar nu heb je in ieder geval een indruk. Zijn jullie het linksrijden al een beetje gewend? 't Zal best even wennen zijn. Wat heerlijk dat het zo'n geweldige indruk op jullie maakt en er zullen nog zoveel mooie indrukken komen .... geniet er maar lekker van. Voab is weer eens afgelast vandaag dus jullie missen hier niks, haha.
    Misschien lukt 't om er de volgende keer een fotootje bij te doen?
    Dikke kus van ons XXXX

• 09 December 2007 - 12:22

Corine:

hoi hoi
    zie je wel dat wij alles in de gaten houden, al 3 berichten hahaha
    leuk dat verslagje ik zie het al helemaal voor me!!!! geniet ervan jullie zijn in australie joehoe!!!!!!
    groetjes en tot mailsssssssssss

• 09 December 2007 - 12:28

Les :):

Mooi mooi :) geen regen meer .. veel plezier! xxx les

• 09 December 2007 - 12:37

Diana:

how are jou going???!!
    Hai maids zoals ik het aan jullie schrijven hoor is het nou al helemaal geweldig.
    De wereld reis is begonnen.....
    Geniet ervan en ik kijk uit naar jullie volgend reisverslag..

geniet ze xxx
    diana

• 09 December 2007 - 12:38

Ellie Konings:

Hoi Sien en John,

Leuk dat je dit bericht doorgestuurd hebt naar mijn hotmail adres. Fijn dat jullie vandaag genoten hebben, ondanks wat regenbuitjes. Ook wij zien elke keer nog nw dingen (zeker als je verkeerd rijdt) en genieten nog steeds van al het natuurschoon.

We hopen dat jullie een onwijs gave week op Tasmanie hebben en een fantastische vakantie in Australie waar jullie nog vaak aan terug zullen denken.

Heel veel groetjes en we spreken elkaar vast nog eens.

Doeiiiiii, Ellie en natuurlijk onze Ruud, Rik en Kellie.

• 09 December 2007 - 13:11

Stef:

Aah,klinkt tof allemaal

• 09 December 2007 - 14:01

Dré En Linda:

Hallootjes John en Sien,

fijn dat we in dit natte en koude kikkerlandje jullie avonturen in het verre australië op de voet kunnen volgen.
    worden er hier wel een beetje jaloers van, maar zo hebben we toch het idee er een beetje bij te zijn.
    we kijken al weer uit naar het volgende bericht van jullie.
    veel plezier en we "reizen" met jullie mee!

kuskes van Dré en Linda

• 09 December 2007 - 14:56

Frank En Susanne:

Hey.
    Erg leuk, dat jullie het naar jullie zin hebben. Ik geloof direkt dat het een geweldig land is. Geniet van alle indrukken die je daar op kan doen.
    Overigens gaat hier alles goed.
    Hij is een gemakkelijk kind.
    Groetjes uit Goirle.
    XXX

• 10 December 2007 - 23:19

Anita:

Hi there,

Leuk wat van jullie te horen, kun je het allemaal wel goed in je opnemen het klinkt nu al druk druk druk....
    Wel gezellig dat we een beetje mee kunnen genieten, want gool is ok mar gool. so keep in touch we follow you.

Dikke kus Anita