natuurschoon tassie - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu natuurschoon tassie - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

natuurschoon tassie

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

10 December 2007 | Australië, Sydney

hallo allemaal
nou nou jullie zullen het niet geloven wat wij hier allemaal zien het is niet te omschrijven maar dat zullen de fotos en films wel bewijzen.
het is echt helemaal anders dan alles wat we al gezien hebben de natuur- geuren kleuren geluiden je ziet hier bomen en planten die volgens mij nergens anders voorkomen. het weer zit nog wat tegen maar dat mag de pret niet drukken we genieten met volle teugen.vanmorgen vertrokken uit hobart en door cradle mountain np lake st clair gekomen daar een track van 2 uur gedaan. het is geweldig alleen op de wereld. nu zitten we in een prachtige lodge aan een meer bij de open haard met een pintje en net lekker gegeten. morgen rijden we door naar de oostkust waar we morgenavond pinguins hopen te spotten. fijn ook om te lezen dat iedereen zo met ons meereist en ook fijn dat ons jongens het goed stellen.jullie horen weer van ons want we zijn dus weer doodmoe want het is hard werken vakantie houden. dus voor iedereen welterusten en see you. (en marusj je sms kwam vanmorgen om 7uur binnen net voordat de wekker afliep)

KUSJES JOHN EN SIEN

• 10 December 2007 - 11:25

DIANA:

nou hier is het ook lekker droog binnen en warm is het bij de kachel....wel afzien als ik jullie verhalen lees. lichtelijk jaloers heet zo iets geloof ik

sterre wil jullie ook iets laten weten
    gffffsfghjklpoiuytrewqdbnm,

groetjes sterre en diana en joep

• 10 December 2007 - 11:26

Diana:

ooooooohhhhhhhhh wat afzien zeg.....het weer dat zal wel goed komen...
    Hier is het ook warm al is dat wel bij de kachel.
    En droog is het ook , binnen!!
    Maar ook dat mag voor ons de pret niet drukken.
    Wanneer gaan jullie naar het vast land.o///???/JMPNIISX DIT HEEFT STERRE VOOR JULLIE GETYPT

• 10 December 2007 - 11:26

Diana:

oooooooohhhhhhhh ging niet helemaal goed...

whahahaha

• 10 December 2007 - 11:42

Eefje:

heej john en sien.

echt super cool om jullie verhalen te lezen. Ik ben echt super benieuwd naar jullie foto's.

• 10 December 2007 - 11:46

Eefje:

Nog heel veel plezier op Tas, en ik kijk uit naar jullie volgend verhaal.
    Veel plezier en geniet ervan!!!!!

Dikke x eefje

• 10 December 2007 - 11:49

Wal En Ivon:

Klote van dat weer but you can't have it all.Fijn te horen dat alles zo goed verloopt en dat jullie het zo goed naar je zin hebben.Rij voorzichtig
    groetjes.

• 10 December 2007 - 12:11

Corine:

nou nou toe maar dat is genieten zeg, ik zou bijna jaloers worden!!!! neem alles goed in je op en laat het goed bezinken!!!
    nee we volgen niet goed zullen we maar zeggen hahaha ik denk dat wij nix anders te doen hebben. ik ben nu bij diana, sterre wordt 4 jaar hieperdepiep
    groetjessssssssssssssssssssss xx

• 10 December 2007 - 14:09

Stef:

Gooi ereens wat fotos op dan! of bren je alweer vergeten hoe dat meot;)

• 10 December 2007 - 14:26

Wil En Regien:

Hallo wereldreizigers.
    Het gaat helemaal goed lezen we, geniet er van.
    Gaat 't een beetje dat links rijden, ik schijt al in m'n broek als ik er aan denk.
    Groeten en tot hoors

• 10 December 2007 - 18:10

Horst En Inge:

hey,

tegek dat het allemaal zo goed gaat. maak maar veul foto's en fimkes.
    enne gaaf da we oe zo nog een bietje kenne volgehh.
    groetjes uit zilst

• 10 December 2007 - 18:16

Maruskja:

Haha, dat had ik goed ingeschat hè om jullie te wekken! Het blijft vreemd: wij 's avonds aan het eten en jullie alweer uit de veren. Ik sluit me aan bij de reactie van Stef: waar blijven de foto's? Natuurlijk is het al supergaaf dat we jullie reis mee mogen beleven via de reisverslagen maar met een foto erbij wordt 't allemaal wat realistiser.
    Goede voortzetting en tot gauw. X

• 10 December 2007 - 19:59

Rob En Mireille:

Hé avonturiers,
    Ondanks dat het al zolang een wens van jullie was én heel de voorbereidingen op de reis zal het toch soms wel heel onwerkelijk zijn dat je er nu dan ook echt rond loopt.
    Nou, en het weer is bij jullie stukke beter dan hier. Nat,nat, kletsnat!! Morgen gaat het eindelijk vriezen.
    We kijken weer uit naar het volgende reisverslag.Enne...volop genieten!!

• 10 December 2007 - 23:05

Lenny En Toine:

Wat fijn dat jullie zo genieten! Wij genieten van jullie verhalen...
    In Veghel en Gool alles goed.

Dikke kus

P.S. Doe de pinguins de groeten!

• 10 December 2007 - 23:06

Ietje:

Leuke verhalen, wacht alweer op de volgende... Krijg zo ook steeds meer zin in "mijn" reis (door Amerika).

Liefs

• 11 December 2007 - 10:45

Rien En Ellen:

leuk te lezen dat het goed bevalt.
    vanmorgen onze eerste hagelbui gehad. Dus volgens mij valt het weer bij jullie nog wel mee. doe de groeten aan de puinguins en geniet ze nog.
    groetjes

• 11 December 2007 - 17:54

Fieke:

He aunt & uncle!

Wat leuk om te lezen dat jullie het nu al zo super naar je zin hebben! Het weer zit een beetje tegen? (wat is dat dan??) Zo koud als hier zal het waarschijnlijk niet zijn! Ga uiteraard voor jullie duimen dat er pinguins te spotten zijn! Komen er ook nog foto's?

xx Fieke

• 11 December 2007 - 19:02

Karin Verhoeven:

hoi daar helemaal onderop de aardbol,zijn jullie armen al blauw van het knijpen? niets zo mooi als de natuur.
    en zo te lezen kom je ogen tekort. Tip van dolf de vries [ nederlandse acteur en schrijver van : met een rugzak door australie] koop een boekje waar de namen van de bomen, planten en dieren instaan.
    ik ben zijn boek nu aan het lezen en ook hij is helemaal lyrisch over tasmanie.
    groetjes, karin.

• 12 December 2007 - 10:29

Bep:

Heerlijk genieten! Zo te lezen krijgen jullie de aussiekoorts ook te pakken of heb je die al?
    Veel plezier en we volgen jullie, Theo&Bep

• 12 December 2007 - 18:31

Gerard En Greet:

Harstikke gaaf dat jullie het goed naar jullie zin hebben,

Ik geloof ook wel dat je je ogen nauwelijks kunt geloven met al die mooie flora en fauna.

Nou wereldreizigers, geniet er lekker op los.

• 12 December 2007 - 20:24

Mariette:

hee die Sien,
    eindelijk gevonden? blijf je volgen hoor, ook in de Spieker houden we je verhaal bij. geniet ervan, het klinkt geweldig allemaal.
    doei Mjet