vertrek melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu vertrek melbourne - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

vertrek melbourne

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

13 December 2007 | Australië, Sydney

hallo again
nou wat wij allemaal hebben gezien nu al is niet te bevatten zijn nu op hobart airport en vliegen zo door naar melbourne. zijn in king solomons caves geweest en hebben live kangeroos gezien en geaaid.
en we hebben dus echt de pinguins het strand op zien waggelen het is zo koddig en bertederend om te zien.gisteren hebben we op aanraden van ellie en ruud wineglass bay bezocht maar ze hadden er heel wijselijk niet bij gezegd dat dit een klim is van 1uur (voor mij dan) poeh poeh zwaar maar zeer de moeite waard.
ook een wandeling door douglas aspley NP en lekker genieten van de vogels en de natuur en verder geen geluiden alleen die rust zalig. een paar ocean vieuws gedaan nou nou wat is de wereld toch groot. we zijn nu zover dat we alles graderen met een wauwfactor van 1-10 en alles wat we tot nu toe gezien hebben is wauw 8-9. vanaf hier willen we ook ruud-ellie-rik en kellie bedanken voor het hartelijke ontvangst en gastvrijheid en we snappen nu wel waarom jullie het hier zo naar jullie zin hebben (keep in touch) we gaan nu proberen een foto te plaatsen maar een warning de beelden kunnen schokkend zijn

• 13 December 2007 - 05:17

Corine:

goedemorgen, zo te horen brengt het jullie gewoon wat jullie er van verwacht hadden!!!! nou gelukkig maar op voor de volgende ronde en ga eens voor een 10!!!!
    groetjessssssssssssssss

• 13 December 2007 - 06:03

JOEP:

Ik ben ernstig jaloers dat ik daar niet ben. Het ziet er geweldig uit.
    Nog veel fun en pleasure.

• 13 December 2007 - 06:31

Maruskja:

Haidihai, ik denk dat jullie nog veel zullen wauwen de komende weken. En een wauw van mij omdat er een foto bijstaat!! Dat worden heel wat foto/filmavonden als jullie terug zijn (hoop dat 't dan lukt John). Weer veel fun nu met een andere auto en wauw maar lekker verder.
    Kusssssssss.

• 13 December 2007 - 06:47

Diana:

leuk hoor!!! Weet zeker dat de 10 eraan zit te komen. Melbourne zal wel over komen als een echte grote stad. Asl je zo lekker van de natuur hebt genoten..
    Hier begint de kerst kriebels al een beetje te ontstaan. Vooral in de winkels. Allerlei dure aparte gerechten komen weer voor de dag. Vanaf vandaag gaat sterre naar school... vandaar de vroege reactie. Jammer daar gaat ons uitslapen....
    Veel plezier en we horen van jullie!!!

houdi

• 13 December 2007 - 09:39

Peer En Sandra:

geniet er maar van hier ist -4

• 13 December 2007 - 11:11

Marja:

Hee luitjes, wat ziet het er mooi uit!!
    Leuk om te lezen en via de kaart te kunnen zien waar jullie allemaal uithangen....
    Op naar Melbourne..en "wauw" lekker verder...geniet ervan...

Groeten Jos en Marja

• 13 December 2007 - 16:54

Les:

een watervalletje haha,, gelukkig dat jullie het zo mooi vinden! veel plezier xxx les

• 14 December 2007 - 13:00

Anita:

Dat jullie de bride side of life
    zien is wel duidelijk.
    Dat wordt straks afkicken, ik kijk momenteel tegen mijn kerstboom aan
    ook te waauuw. Geniet ervan nog heeeeeel
    veeel plezier.

bye bye xxx