sovereign hill-great ocean road-grampions - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu sovereign hill-great ocean road-grampions - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

sovereign hill-great ocean road-grampions

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

17 December 2007 | Australië, Sydney

hallo lieve allemaal
het is een paar dagen geleden maar hier zijn we dan weer.het gaat echt geweldig allemaal heel veel gezien en leuke slaapplaatsen gehad ook heel veel leuke mensen ontmoeten we hier iedereen is zo geweldig vriendelijk en aardig maar ja wat wil je ook met zo'n mooi land en zo'n aangename temp. het is nu weer zo een 30 graden dus wij hoeven voorlopig nog niet te krabben.ha-ha-ha ad en ans ik zal proberen jullie toe te voegen maar als dit niet lukt moet je www.sienjohn.waarbenjij.nu maar hoop dat het lukt. hier dan een opsomming van wat we de afgelopen dagen gedaan/gezien hebben.te beginnen zaterdag zijn we van melbourne naar ballarat-sovereign hills gegaan een openluchtmuseum/ mijnwerkersstad uit 1815 met figuranten waar de winkels en ambachten worden uitgebeeld (tip van bep en theo was oke mensen) toen zijn we naar great ocean road gegaan en hebben daar 1 nacht geslapen- zondag hebben we de road gereden nou het is ongelooflijk wat je hier te zien krijgt- het is dat we veel filmen en fotograferen anders zullen we straxc denken dat het een droom is veel watervallen gezien en joep wat denk jimmy barnes beunt wat bij hij is hier dj voor een radiozender en zijn stem klinkt very rough.the grampions zijn helemaal een wauw 9 wat is de wereld toch groot je zou dat bij ons niet zeggen maar er is lot of space.vandaag is het maandag de 17e dus broertje stephan van harte gefeliciteerd met de verjaardag van ons en een dikke kus en pak er eentje van ons xxx vandaag vertrokken vanuit de grampions en karin waar denk je waar wij zijn nu?? ja-ja in minyip ons flying doctors plaatje en we worden hier hartelijk ontvangen door een enthousiaste heet die in de garage woont en we hebben mogen filmen hier echt een historisch plaatje heel leuk. wij gaan nu nog even naar het hotel van vic en nance en dan gaan we weer verder
heel veel groetjes voor iedereen en blij dat het met les zo goed gaat xxxxx
see you next time bey beyxxxxxxxx



geweest watervallen

  • 17 December 2007 - 05:38

    Maruskja:

    Haidihai, klinkt weer allemaal super hoor. Achteraf zul je niet kunnen bevatten hoeveel moois je gezien hebt denk ik. Hier gaat alles z'n gangetje, je hebt niks van VOAB gemist want gisteren is 't op het laatste moment nog afgelast. Zaterdag gemoonlightshopt, tenminste een keer op en neer over de Tilburgse weg en hup naar D'n Brands. Ik niks gewonnen op de bingo vrijdag maar Anne-Marie een senseo apparaat en een lcd-tv en Brigitte een krulset, dus prijzen genoeg en ons buik vol gegeten natuurlijk. Daarna (natuurlijk) naar D'n Brands. Maike vroeg al aan Johan of we onze stretcher ergens neer kunnen zetten, haha. Ik ga me gauw aankleden en m'n brood smeren want het is weer mondaymorning, boehoeeee weekend is alweer voorbij (weten jullie nog hoe dat voelt??). Veel fun maar weer. XX

  • 17 December 2007 - 07:30

    Corine:

    hej,
    jaja tis weer maandagmorgen, maar voor mij ist weekend. goh leuk dat jullie bij de flying......... zijn geweest,ook leuke dokters!!! nou op voor de volgende ronde maar weer. en je kunt niet op de site komen ad en ik hebben dat geprobeerd maar helaas nix nada nopa!!! maar maakt niet uit komt goed hoor. have fun en tot latersssssssss
    groetjesssssssssss

  • 17 December 2007 - 08:10

    Les:

    Hoiihoii,
    Weer een heel verhaal getypt haha, maar fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben!, ik moet nu naar school door de koud :( veel plezier xxx

  • 17 December 2007 - 08:23

    Ellen:

    gaaf zeg,
    ons pa vond het erg leuk om van jullie te horen
    ik trek mijn handschoenen weer aan om satraks de kinderen te halen van school, want het is hier echt koud.
    groetjes

  • 17 December 2007 - 09:32

    Diana:

    hallee hallee...

    Hier gotvers koud en we moeten sávonds en smorgens gewoon krabben..
    Nou genoeg denk ik over het koude weer hier. Weekend is weer voorbij en heb gewoon moeten werken... je weet wel centen verdienen???? 8 uur lang ergens zijn gelul aan horen/ zitten /praten/poetsen.
    En dan weer nar huis rijden en zeggen dat je zoooooooo moe bent. Ik denk ik zal het even opschrijven anders weet je niet meer waar ik het over heb????
    Deze week staat niet veel anders op het programma. Dat zijn de donkere dagen voor kerst geloof ik..
    Al heimwee???????
    Ik denk het niet. Geniet er samen van en op naar het volgend verhaal. Jammer genoeg ben ik vandaag niet als eerste er zaten er meer aan vanmorgen.

    groetjessssssssssss Diana

  • 17 December 2007 - 09:39

    Joep:

    Heel leuk dat jammy Barnes daar een radioshow heeft.
    Ik heb al wel een radio-opname van hem, maar dan zingt hij zelf in plaats van presenteren. Weet je de naam van de zender? Dan kan ik hem opzoeken op de computer en hier afspelen. Het lijkt me allemaal geweldig daar. We blijven volgen en we horen het graag.

  • 17 December 2007 - 11:10

    Bep:

    The Grampions vonden wij ook een echte topper!! Nog veel plezier!

  • 17 December 2007 - 11:52

    Ellie Konings:

    Leuk te horen dat jullie zo genieten. Zo te horen echt een aanrader die tocht van jullie. Kunnen wij als aankomend Tasmaniers nog iets van leren. Hier is het weer een beetje schommelend maar overwegend zonnig en tussen de 20 en 30 graden. Zo te horen is het bij jullie een beetje warmer, dus goed smeren maar.
    Als wij de komende jaren nog door Australie gaan trekken dan komen we misschien wel bij jullie om advies vragen.

    Geniet ze en voor volgende week Fijne Kerstdagen.
    Is weer eens iets anders dan een koude (witte) Kerst.
    Veel jaloerse mensen denk ik in Nederlandje.

    Heel veel groetjes,
    fam. Konings, Tasmanie

  • 17 December 2007 - 16:04

    Marja:

    Hee Sien en John, wat klinkt (leest haha) dit toch allemaal geweldig....heerlijk toch als zo de Kerst tegemoet kunt zien. Hier is het hard werken en sober leven... nou ja!!!
    Die temperaturen bij jullie zijn ook te gek, kan het me niet voorstellen, het is hier ONDER NUL.... brrr

    Heel veel groeten weer en maximaal genieten hôôr, doei doei Marja en CO

  • 17 December 2007 - 16:35

    Wal Enzo:

    hallloo
    woow 30 graden lekker zeg..
    mooi dat jullie het leuk hebben terwijl ik hier zielig in de kauw aan het studeren ben..
    spap en nongka typu zelf maar wa :D
    kusjes van wal !!

  • 17 December 2007 - 17:26

    Désirée:

    Hoi Sien en John,

    Hartstikke leuk al die verhalen! Stephan heeft de uitslag van het ziekenhuis, het is een lichte nekhernia. Maar hij mag gewoon alles doen, uiteraard met mate. Volgende week gaan wij naar Tsjechie, daar is het -8 graden. Niet echte behachelijk. Ik ga nu weer naar het feestvarken. Geniet ervan en tot het volgende berichtje maar weer.
    Groetjes!!

  • 17 December 2007 - 20:05

    Karin Verhoeven:

    het is toch geweldig dat je in "coopers
    crossing" bent geweest.
    heb je een lekker biertje op in "the pub"? nou, op naar McLeods daughters.
    have fun, groetjes , karin

  • 18 December 2007 - 11:07

    Ad:

    Hallo Sien enJohn,
    Goed om te lezen en te zien dat het prima met jullie gaat. Hier op De Borne loopt er wel eens wat in het 100 omdat we jou missen John. (bv. waare halen we nieuwe koffiefiltrrs?).
    Wij moeten dus veel aan jou denken, maar denken jij wel eens aan ons? nee toch he?
    Veel fun verder, groetjes Ad.

  • 18 December 2007 - 14:44

    Wil En Regien:

    Hallo lui
    Goed te horen dat alles geweldig verloopt
    Ik wilde iets over een en ander vertellen, maar er zijn altijd van die mutsen die veel vlugger er bij zijn als ik.
    Je zult het niet geloven John, maar ik moest de laatste en beslissende partij biljarten van de finale.
    spannuuuuund.
    Tegenstander waar wij tegen moesten werd uiteindelijk kampioen met 1 carambole
    Was echt leuke avond
    Ik ben misschien een zeur, maar probeer er eens wat fotos op te gooien
    Kus en groeten van Wil en regien

  • 19 December 2007 - 06:57

    Wim En Lyda:

    Hallo wereldreizigers,

    Zo te lezen, gaat alles fantastisch naar jullie zin.
    We hebben jullie ontmoet bij de 12 of liever gezegd 8 Apostelen. Wat was het prachtig he en vooral met de vliegen erbij. Is het jullie nog gelukt iets daarvoor te kopen? Zoniet, het heet AEROGARD.
    Geniet er van, want de dagen gaan ozo snel...............
    Wij zitten inmiddels in Adelaide tot 30 december. Helaas..............Het is zo prachtig.
    Groetjes en fijne Kerstdagen
    Wim en Lyda Almere

  • 19 December 2007 - 07:51

    Jolan:

    Hoi, heb gisterenavond jullie cont. buiten gezet, en de post opgeraapt. Dacht dat iedereen zowat op de hoogte was van jullie trip? Waarom kreeg ik de deur dan bijna niet opengeduwd van heel die kerstkaarten? Jullie hebben minstens een week nodig om straks alle post door te nemen. Alvast wat foto's van die geweldige watervallen zou wel leuk zijn. Ga nu wat doen. Zon ze.

    XXXXXXXXXXXXX Jolan

  • 21 December 2007 - 16:49

    Johan Van Beurden:

    Hoi sien en john.Wat leuk dat ik jullie web-site heb waar jullie in austalie zitten. ik hoop als je straks terug komt niet ziek worden vanwege de kou.Ik heb deze site van jullie peter gehad.Peter van de nobelen was bij ons moeder fien jullie kennen haar wel op de koffie en toen zij ze dat jullie peter bij haar is geweest.Ik wens jullie fijne feestdagen en een voorspoedig 2008.Groetjes Johan van Beurden uit tilburg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

DOWN UNDER PART 1

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2008

en weer op huis aan

14 Januari 2008

terug naar de kust

11 Januari 2008

vanuit de kust weer het binnenland in

08 Januari 2008

sunshine coast

06 Januari 2008

jeepsafari fraser island
SIEN EN JOHN

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 43939

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

PURA VIDA

08 Juli 2013 - 02 Augustus 2013

G'DAY MATES DIT JAAR NAAR DE STATES

08 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

YOU'LL NEVER NEVER KNOW, IF YOU NEVER NEVER GO!!!

05 December 2007 - 18 Januari 2008

DOWN UNDER PART 1

Landen bezocht: