op weg naar the outback - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu op weg naar the outback - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

op weg naar the outback

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

19 December 2007 | Australië, Sydney

hallo lieve mensen
hier het vervolg van onze droomreis, weer leuk om heel die lieve reacties te lezen en win en lyda ik heb nog geen tijd gehad om op jullie site te kiken maar ga dat zeker nog doen. dinsdag 28e zijn we vanuit kingston vaia coorong NP is een park met lagunes-zandbnken en zoutmeren heel apart en mooi er leven hier veel watervogels maar toen wij er waren alleen maar onderwatervogels denk ik geen pelikaan gezien alleen stikte het er de moord van de vliegen waar je hier trouwens niet goed van wordt.
in adelaide snel auto omgeruild en door naar ja-ja karin mcleod landgoed was ook heel leuk om daar rond te rijden maar helemaal anders dan mynjip
door de barossavallei -wijnstreek naar burra een kopermijnstadje gegaan en daar waren dus die echte ellenlange australische wegen in the middl of nowhere fantastisch eb stef en les daar hebben we 3 grote joehoes gehad waarvan je de kriebels in je maag krijgt. in burra overnacht en heel veel kaketoes in allerlei kleuren rondom het hotel.
ook hebben we besloten om geen punten meer te geven want het is allemaal eve mooi en ik denk dat we na afloop pas kunnen zeggen wat het mooiste was want het is elke dag weer anders.
vandaag hebben we eerst de toristische route doot burra gedaan en je krijgt dan een sleuel mee waarmee je zelf in allerlei gebouwen en wegen mag dit was ook heel indrukwekkend om te zien hoe die mijnwerkers het 150 jaar geleden hier maar moesten redden.
in orrooro zijn we bij cave curves van de aboriginals gaan kijken en bij hawker de yourambulla rots tekeningen van de abbi en dat was afzie hoog-heet en een zandstorm op komst maar we hebben het overleeft. overal onderweg zie je landingbaantjes liggen dus nu gaat het grote werk beginnen we rijden echt uren voordat we een auto tegekomen en we genieten nog steeds volop. helaas moet ik jullie mededelen dat het hier nu zo'n 30-35 graden is dus ook voor ons is het afzien hoor heel dat zweet en die vliegen van je lijf slaan
joep dat radioprograam is rock-pplanet
nick en anne morgen een hele fijne trouwdag en alvast proficiat van ons en voor iedereen tot de volgende mail maar weer groetjes john en sienxxxxxxxxxxxxxx john heeft net nmoederskippy met kind voor mij gefotografeerd en ad die koffiefilters haal je bj de sligro maar dat weet riki toch?????? doeiiiiiiiiiiiiiii bey bey

  • 19 December 2007 - 11:42

    Les:

    ik ben de eerste yeyeyeyye :D beter die 35 graden als die -30 graden hier :) xxx

  • 19 December 2007 - 14:01

    Corine:

    gvd les, moet jij niet naar school???? hahaha
    maar ook ik ben stout, zit hier op mijn werk ff de mail te checke, dus daarom ben ik tweeds hahahah
    ow ja ook nog bemoeienissen met wat er hier gebeurd, nou dat houden wij allemaal wel bij!!!! tis gewoon nog steeds koud hier, misschien dat de boeren onderhand ijs gaan schijten!!!
    en wie weet nog een elfstedentocht, gewoon afwachten maar.
    tot de volgende keer maar weer doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xxx

  • 19 December 2007 - 16:55

    Susanne:

    Nou dan heb ik toch nog brons als derde!!!
    Ik zal de felicitaties doorgeven aan onze Nick en Anne.
    Tot snel horens en doe voorzichtig.
    Grts Susanne

  • 19 December 2007 - 17:53

    Joep.:

    ik zal die radiozender eens snel opzoeken.
    Thnx

  • 19 December 2007 - 18:06

    Joep:

    Ik heb de zender gevonden en het is "Planet Rock". Nogmaals bedankt.

  • 19 December 2007 - 20:31

    Diana:

    ja wel de leste.... ook die moet er zijn.Jawel ik mot weeeeeeer eens werken.. nou ik ben blij te horen dat jullie ook last hebben van het weer. Hier was het vanmorgen -5 dussssssssssss wij klagen niet van zweet en vliegen.
    Volgende keer ga ik toch weer voor de eerste plaats. De aan houder wint en ik stond al voor...

    Veel plezier war. Hier verders niet bezonders te melden.

    see/ hear you!!!

  • 19 December 2007 - 21:14

    Gerard En Greet:

    Hoi Sien en John,

    Ongelooflijk wat jullie al hebben gezien,ook de plaatsnamen zijn geweldig zeg, hoe krijg je ze uitgesproken,
    Blijf lekker ons op de hoogte houden dan blijven wij er fijn over fantaseren.
    In gedachten Australie dus met jullie verhalen erbij. super

    Geniet lekker voort
    Groetjes en tot schrijvens


  • 20 December 2007 - 09:36

    Marja:

    Hee luitjes.... wat een avontuur daar!!
    Kan me echt geen 35 graden voorstellen!!
    Want we hebben hier: "een winter-wonder-land" op dit moment: het sneeuwt en het ziet sprookachtig wit overal (tenminste hier in Tilburg :-0 haha)
    Veel plezier daar wij gaan ons buigen over bestellijsten, boodschappen en menu's voor Kerst :-( en natuurlijk tussendoor nog gewoon werken!!!!!

    Geniet maarrrrrrrrrrr

    Groeten Jos en Marja

  • 20 December 2007 - 09:56

    Corine:

    goedemorgen
    hier in gool sneeuwt het nog net niet maar gewoon koud
    groetjesssssssssssssssss

  • 20 December 2007 - 14:09

    Regien:

    Je zult het niet geloven maar ik zit zelf achter de pc en vind het kai leuk om alles te lezen. Heerlyk om te horen dat het by julie zo warm is hier heeft het al een beetje gesneeuwd maar dat zal julie een worst wezen.
    Veel groeten en kus van Regien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

DOWN UNDER PART 1

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2008

en weer op huis aan

14 Januari 2008

terug naar de kust

11 Januari 2008

vanuit de kust weer het binnenland in

08 Januari 2008

sunshine coast

06 Januari 2008

jeepsafari fraser island
SIEN EN JOHN

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 43938

Voorgaande reizen:

30 Juli 2016 - 20 Augustus 2016

PURA VIDA

08 Juli 2013 - 02 Augustus 2013

G'DAY MATES DIT JAAR NAAR DE STATES

08 Juli 2011 - 19 Augustus 2011

YOU'LL NEVER NEVER KNOW, IF YOU NEVER NEVER GO!!!

05 December 2007 - 18 Januari 2008

DOWN UNDER PART 1

Landen bezocht: