weer op reis - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu weer op reis - Reisverslag uit Sydney, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

weer op reis

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

14 December 2007 | Australië, Sydney

hello
nou we hebben 2 dagen melbourne gehad en we hadden vanmiddag allebei zoiets van fijn dat we morgen weer op route kunnen weer van de natuur en de rust te genieten.
regientje ik zei vanmorgen dat het hier 26 gr is maar helaas de temp is opgelopen tot 34 gr niet te geloven he.
en dan zijn ze hier in hotel volop bezig met de kerstversieringen en wij zijn helemaal niet met kerst bezig dat is nog zo ver weg.vandaag naar queen victoria market geweest en voor iedereen een souveniertje gekocht en vanmiddag hebben we een cruise (gewoon zo'n rondvaartboot) op de yarrariver gedaan lekker uit kunnen waaien.corine we hebben voor jou een paar leuke-lekkere aussies gevonden en die brengen we mee naar nederland.we hebben ook een city-circletour met de tram gedaan,dus zoals jullie zien druk-druk-druk ja het valt niet mee zolang vakantie vieren. diana zeg maar tegen sterre dat ik blij ben nog 5 weken de tijd te hebben om haar bericht te ontcijferen. we hebben ons schema iets gewijzigd en gaan morgen eerst naar ballarat en rijden dan terug naar de kust om aan de great ocean road te beginnen. nou mensen we gaan nu ook nog proberen wat meer fotos erop te zetten want gisater op het vliegveld was de tijd op en de computer heel erg traag. john staat nu buiten te dollen en een kerstmuts op en houd hier een aussie aan om fotos te maken. marusj we zullen heel wat avondjes nodig hebben om alles te zien maar dat regel ik wel komt goed.
stef en les ik wil van jullie wel wat meer horen het is zomaar stil down-under.
nou fooks dit was het weer voor vandaag en ga nu de fotos proberen. miss you all xxxxxxxxxxxxx see you

• 14 December 2007 - 11:43

Diana:

nou het is toch telkens weer een sport om als eerste te mogen beginnen. Zo zie je maar wie er vaak achter dit ding zit.whahahah. Denk eraan dat die aussies wel tegen shag kunnen en mazoektjes. Want als je ze daar hier aan moet laten wennen duurt dat weer even.
    Hier zet de winter echt door en is het s'morgens flink krabben geblazen.
    Dus hier begint het kerst gevoel te komen.
    Ik snap dat dat gek is om daar met dat temperatuur bezig te zijn.
    Als jullie nou met kerst in Alice springs zijn, probeer daar dan een diner te boeken in de dessert!!!! Is eeen echte aanrader!!!
    De komende kilometers staan op jullie te wachten. En inderdaad de natuur is te mooi om te lang in een grote stad te hangen. Ga maar lekker kuala beren spotten. En vergeet ze van mij niet de groeten te doen....

Dikke x Diana

(Gatver de gatver ik zal niet weer beginnen over iets van jaloers)

• 14 December 2007 - 14:38

Susanne:

Hey Sien en John
    Inderdaad ging vandaag een paar keer m'n mobieltje,maar niks te horen en op het schermpje stond dat het een geheim nummer was,nou aangezien ik mijn mobiele nummer eigenlijk aan niemand geef dacht ik al dat jullie het waren.
    Maak je geen zorgen over Lesje dat gaat allemaal in ieder gaeval tot nu toe helemaal perfect.Hier in ons kikkerlandje is het nu echt winter aan het worden,en onze Les baalt vooral s'morgens van de kou waar hij dan weer doorheen moet,is natuurlijk ook wel erg als je ouders lekker met z'n tweeen in de zon liggen en jij moet hier dan zo afzien!!!!
    Nou nogmaals geniet,geniet en geniet nog een beetje meer,want het is zo weer tijd voor de terugkeer.
    Heel veel groetjes van Susanne Frank en Les.

• 14 December 2007 - 15:46

Maruskja:

Hi, echt heel leuk dat jullie regelmatig een update geven. Ik kan me helemaal voorstellen dat je de grote stad snel beu bent; lekker de natuur in, daar hou ik ook meer van. Kèk die John lekker zitten dromen met z'n teentjes in het water. Redt ie 't eigenlijk met z'n schoenen of heeft hij er al een paar gekocht. John: hier begint de "saldi" nu goed op gang te komen maar er hangt nog vast wel wat als jullie terug zijn! Sien ik mag vanavond mee naar de VGZ bingo (jou plaatsje ingenomen). Ik hoop op een grote prijs natuurlijk maar dat hoor je nog wel.
    Tour maar weer lekker verder.
    XX

• 14 December 2007 - 16:32

Corine:

gvd
    3 berichtjes voor mij hahahah
    maar ja dan nu maar ff, bah bah 34 graden das toch veel te warm!!!!! en hebben jullie al een wauwwwww 10 score gezien???? kijk maar goed rond ook voor een lekkere aussie!!! groetjes vanuit het koude goirle brbrbrbrbrbrbrbr

• 15 December 2007 - 10:46

Nongkapeerwal:

hee john uitkijken met pootje baaien er zitten daar veel beesten met veeeeel tanden in der bek, maarja als het water overal zo helder is kan je ze op tijd aan zien komen.Doei doei

• 15 December 2007 - 10:54

Wal En Ivon:

Weten jullie wel zeker dat je in Melbourne bent en niet in Stockholm ?
    Zie hier toch zeker een foto van de "kleine zeemeermin".
    Geniet er maar van, wij zullen hier wel kou lijden.
    Tot lees.

• 15 December 2007 - 11:49

Anita En Sander:

Leuk, die berichtjes!! Ik moet van Evi zeggen dat haar spreekbeurt over Australie heel goed is gegaan en Sien, of je nog een carnavalsjurkje kunt maken. Daar heb je nu immers tijd genoeg voor daar in het buitengebied! Zoals jullie al gelezen hebben, hier is het lekker weer. De kerstbomen komen al uit de grond en de rendieren lopen door de straat. Je zult het maar moeten missen!?
    En John, met het biljarten zijn we nog net op de laatste speeldag kampioen geworden. Je medaille moet je nog ophalen bij Wil Coolen. Veel vakantiepret en groeten uit Gôôl!

• 15 December 2007 - 12:33

Ad En Ans:

wij horen het allemaal wel het gaat goed met jullie!!! veel plezier en geniet ervan

• 15 December 2007 - 12:43

Ad Ans:

hej wil je ons ook mailen adma@tcmb.nl
    dan kunnen we zelf alles bijhouden
    via google niet te vinden
    bvd
    groetjes ad en ans

• 16 December 2007 - 16:46

Jolan:

Hoi, zo te lezen redden jullie het wel heel die weken, bij jullie is 't 34 en bij ons ± 4 of nog wat minder, zullen we 't verschil delen? Ok al goed, rol wel onder de zonnehemel. Vanmorgen met Nongka kerststukjes gemaakt, een stuk of 8. Kom Les normaal nooit tegen, afgelopen week een keer in de sauna en onderweg op de fiets. Gaat goed met 'm. Nou we volgen jullie hier geregeld per comp. en heb de route op de tegels in de keuken geplakt. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes
    Ad, Jolan en Jay

• 18 December 2007 - 19:58

Mister Iks:

John sorry dat ik de 8e verstek heb laten gaan maar ,mijn zoon was ziek dus ik had andere prios.
    Te gek dat jullie zo genieten nog een week dan hebben we hier ook vakantie en dan zullen jullie wel jaloers zijn op ons denk ik.

Gegroet