in the dessert hot hot - Reisverslag uit Coober Pedy, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu in the dessert hot hot - Reisverslag uit Coober Pedy, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

in the dessert hot hot

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

21 December 2007 | Australië, Coober Pedy

hello again

nou hier zitten we dan in coober en hebben vandaag al heel wat km gevreten, en noodweer gehad ondrweg heeel veeel regen wat hier dus bijna niet voorkomt maar ik had het al gezegd he ivon er zal wel iets zijn war hier nooit of bijna nooit gebeurd ook veel onweer en bliksem maar dat is wel mooi om te zien van een afstand.gister zijn we een 20km autotrail doot flinders range gereden en heel veel mooie natuur en beesten gezien geweldig. ook verschillende rotsformaties van 560miljoen jaar oud . we hebben hier 3uur rondgereden en zijn 2 auto's en 2 motors tegengekomen zaliggg.en peter en nongka en jolan hier is nog grond genoeg om een moestuij te beginnen.leuk om te zien les dat je iedereen voor was leuk.vandaag waren we al om 8uur op pad voor deze 540km lange trip naar de outback. maar ondanks het slechte weer is het goed gegaan hier is het een bakoven en kan de temp oplopen tot zo'n 45 gr.tot nu toe hebben we een 1000 foto's en al 3 filmpjes vol en de warnings voor snakes komen ook veelvuldig voor gelukkig hebben we die nog niet tegengekomen ikke heb vandaag wel een arend langs de weg zien zitten. tot nu toe klopt mijn schema nog goed en hopelijk blijft dat zo dan kunnen we alles zien.gaan nu een hotel met zwembad zoeken en ben benieuwd wie de volgende x de eerste is xxxjes uit het bloedhete coober pedy en tot de volgende mail xxxxjes sien en john eh regientje goed van je dat zelfs jij achter de compu gaat chapeau doeiiiiiiiiii

• 21 December 2007 - 04:07

Frank:

Hallo guys'
    Nou ben een keertje de eerste.
    We wensen jullie alle geluk op jullie droomvakantie en hoop jullie met een mooie gebronsde huid terug te zien.
    Groetjes van Frank en Susanne.
    Ps Ook veel groetjes Van Nick en Anne Dekkers. (Het was geweldig)

• 21 December 2007 - 07:40

Nongkapeerwal:

sien en john als jullie alvast een stuk grond claimen en bemesten komen wij het volgend jaar wel beplanten, nog veel reis plezier en geniet ze daar.

• 21 December 2007 - 09:28

Maruskja:

Hi daar, wat hebben jullie toch al veel meegemaakt en nu al 1000 foto's!! Daar hebben we nog lang plezier van straks als jullie thuis zijn. Hoe zit 't met jullie kerstgevoel? Dat is zeker ver te zoeken? Volgens Rejane eten ze in Australie met kerst vooral salads en andere koude gerechten en doen ze halverwege juli nog een soort "kerstviering" met warme gerechten. Als je straks nog maar kan koken Sien na zo'n lange tijd uit eten geweest te zijn, wat een luxe!! Oh ik heb trouwens een kerstviering gehad met het werk: MOEST ZELF KOKEN!!! Tis nog gelukt ook, niemand is ziek geworden, haha.
    Nou travel on en pas op voor de snakes en tot gauw maar weer.
    XX

• 21 December 2007 - 11:41

Stef:

Ik ben bnieuwd naar het beeldmateriaal.
    En ach,een beetje noodweer is niet zo erg als SNEEUW in Nederland!
    Groetjes
    Ps: nog bedankt vh kaartje

• 21 December 2007 - 16:16

Eefje:

heej vakantiegangers,
    echt super leuk om te lezen hoe goed jullie het stellen daar in australie.
    Ik ben echt benieuwd naar jullie duizend foto's. Kunnen jullie ons niet nog wat foto's op de site laten zien???
    Mijn vakantie is nu ook begonnnen. Frank en ik gaan vlg week een paar dagen naar maastricht ( verschil moet er wezen).
    Ik wens jullie nog heel veel plezier en geniet van al het moois wat er nog komen gaat!!!'

Groetjes en een dikke x vanuit het koude veghel brrr brrrr
    eefje

• 21 December 2007 - 21:31

Corine:

sowwwwwww goed bezig gullie zeg!!!
    hier ook willem 2 weer met 2-1 verloren v d graafschap, dus gewoon onderaan shit zooi, maar ja er zijn ergere dingen zoals de kouwwwwwwwwwwwwwww brbrbrbrb
    maar verder alles goed hier, morgen naar renegade als het goed is en zondag is cas jarig hieperdepiep komt goed
    tot horenssssssssssss grgrgrgrgrgrgr

• 22 December 2007 - 09:31

Diana:

HALLOKES HET LUKT ME ECHT NIET MEER OM ALS EERST ET ZIJN.... MAAR JA GE KUNT NIET IN ALLES DE EERSTE ZIJN WAHAHAHAAHAH. STERRE WIL WEER WAT KWIJT..CCPOUREDSLK8FDAWWERTYUIO. zE KAN JOHN ERG SLECHT OP DE FOTO ZIEN DUSSSSSSSSS...NOU HIER IS HET INMIDDELS -6 DUSSSSS ECHT KOUD!!! HIER IN DE REESHOF LIGT 10 CM SNEEUW LIGT TERWIJL IN DE STAD BIJNA NIETS IS GEVALLEN... EN MAAR SCHELDEN OVER DE REESHOF.. HIER IN IEDER GEVAL EEN WITTE KERST!!!
    VEEL PLEZIER VERDER EN HAVE FUN MAIDS!!

• 22 December 2007 - 18:15

Rob En Mireille:

Tjee, het moet daar wel geweldig zijn!! We wachten op een 10!!! Moet haalbaar zijn. Kom maar op met die foto's, daar warmen we misschien een beetje van op. Bbbbrrr.. het is hier koud en auto ruiten krabben. O,ja Sien doe effe een berichtje naar degene die jou post opruimt. We hebben namelijk bij Amarant een 'Tintelingbon'gehad. (Deze moet overigens al voor 31 -01 verzilverd worden, dus thuis snel weer op internet.)
    Maar ik heb al van
    verschillende collega's gehoord dat ze dachten dat het om een of andere donatie ging en het(bijna) bij het oud papier hadden gegooid. Is toch sunt.
    Maar nu eerst verder genieten!!
    Houdoe

• 22 December 2007 - 18:51

René:

Hoi John en Sien,

Jullie hebben inmiddels al heel wat gezien. Zijn jullie al kangeroes tegengekomen of heb je alleen van die Sonja Bakker beesten gezien die een road-train op hun weg vonden. Hier is het inmiddels aardig koud en veel mensen hebben de schaatsen al weer tevoorschijn gehaald. Prettige kerstdagen en een fijne jaarwisseling.

René