nog een laatste up-date - Reisverslag uit Goirle, Nederland van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu nog een laatste up-date - Reisverslag uit Goirle, Nederland van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

nog een laatste up-date

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

28 Augustus 2011 | Nederland, Goirle

wo 17 en do 18 aug Melbourne 12 gr
Het is koud en nat in Melbourne en hebben hier woensdagavond heerlijk gegeten in een Grieks restaurant. Je hebt hier keuze genoeg want restaurants van over heel de wereld kun je hier vinden. De laatste dag hebben we de city tram gepakt, deze is gratis en je kunt maar uitstappen waar je wil. Omdat het zo regende zijn we over The Victoria Market gelopen en hebben we wat parken en oude gebouwen gefotografeerd, lekker gegeten en douchen en op naar het vliegveld. Die 6 weken zijn weer omgevlogen maar wat hebben we het weer goed gehad.

Zondag 28 augustus 2011

Ja ja het zit er weer op onze fantastische reis door Australië.
Een geweldig hartelijk welkom gehad en nu zijn we dus alweer 1 week in het normale leven beland.
Wassen--koken--strijken--poetsen -in het tuintje werken- en weer gewoon aan het werk.
Is wel even zuur maar ook weer zo gewoon, wij zijn er wel-- maar onze gedachten zijn nog veel Down Under. Gaan nu op ons gemak de foto's en films bekijken en bewerken en weet zeker dat we deze nog vele malen zullen zien. Toch hopen we nog meerdere malen te mogen gaan want je raakt er niet uitgekeken. We hebben geprobeerd jullie mee te laten genieten en aan de reacties te horen is dit aardig gelukt.
Maar toch---Australië moet je voelen--ruiken---Australië moet je BELEVEN.

Hartelijke grtjs van ons en hopelijk ontmoeten we elkaar weer eens op deze site.
John en Sien x

• 28 Augustus 2011 - 12:43

Corine:

tuurlijk duhhhhhhhhhhh

• 28 Augustus 2011 - 13:24

Ad En Jolanda:

Het zit er voor de meeste zo'n beetje op, dus niet getreurd. Weet je meteen weer waar je zo hard voor gewerkt hebt. Dus werken, dan ben je voor je het weet weer aan je volgende vakantie toe.

• 28 Augustus 2011 - 14:29

Maruskja:

Fijn dat jullie weer op en top genoten hebben; ik had ook niet anders verwacht. Er is zoveel moois te zien op de wereld. Als de foto's en films gereed zijn willen we ze gauw komen bekijken.

Grtjssss xx

• 28 Augustus 2011 - 16:03

Karin Verhoeven:

Hoi, ik ga morgen weer heel hard werken zodat ik Australie ook 'n keer kan "beleven".
    Ik heb geweldig genoten van jullie belevenissen.
    Groetjes, karin

• 28 Augustus 2011 - 18:44

Eric En Lisette:

We hebben erg van jullie verslagen genoten, leuk om jullie op deze manier te volgen! Tot gauw.

• 28 Augustus 2011 - 19:28

Ger:

Hoi globetrotters, het was een genot om jullie verhalen te lezen. Sien na het wassen koken etc etc, als je dan nog tijd over hebt kun je een boek schrijven over je reis ervaringen??
    groeten ger

• 28 Augustus 2011 - 21:54

Jos En Marja:

Sterkte weer... ik kan me voorstellen dat het 'zeer' doet weer back to reality... maar leuk om op terug te kijken en nu maar weer sparen voor de volgende reis..
    Ik heb net het internet afgezocht op zoek naar een leuke plek voor ons.. wij hebben het nog te goed...
    Heerlijk.. nu (bijna) iedereen weer aan de slag gaat..
    We zien elkaar de 21e (als we tenminste op tijd terug zijn) haha ..

Liefs Jos en Marja

• 28 Augustus 2011 - 21:55

Ruud & Ellie Konings:

Hog John en Sien.
    Jammer dat jullie reis erop zit want dat betekent ook dat het afgelopen is met de leuke verhalen. Het was fun om over jullie belevenissen te lezen. En ook wij denken dat je een boek zou moeten schrijven. Een ding is zeker, wij zijn ervan overtuigd dat jullie zo genoten hebben omdat jullie zo goed voorbereid waren. Ik denk dat jullie veel meer over australie weten dan menig australier zelf. Heel veel groetjes vanuit down under en wie weet tot zien. Groetjes Ruud en Ellie.

• 29 Augustus 2011 - 18:42

Stephan En Désirée:

Hoi hoi, het is inderdaad weer met beide benen op de grond. Wij zijn nu ook door onze reisjes heen. In het weekend nog naar de bruiloft in Munchen geweest, erg leuk. Maar nu moeten we toch echt weer aan de slag. We gaan zeker nog nagenieten van alle foto's. Hopelijk kunnen we als jullie de volgende reis naar down under gaan maken daar even op de koffie komen! Wij hebben van jullie verhalen genoten. Tot snel...

• 30 Augustus 2011 - 15:51

Dré En Linda:

Hoi Sien en John,

fijn dat jullie weer veilig en wel thuis zijn en dat jullie zo genoten hebben van jullie reis!
    wij hebben hier vanachter ons competuterke ook met veel plezier jullie reisverhalen gelezen.
    Hopelijk zien we elkaar snel!

groetjes van Dre en Linda

• 04 September 2011 - 12:17

Evelien En Léon:

ja het zal moeilijk zijn om je weer aan te passen aan de dagelijkse gang van zaken. wij hebben vaak heimwee en bekijken dan de foto's of zetten onze film op. dan zijn we weer even terug in het paradijs.
    sterkte ermee!
    p.s. we hebben alweer geboekt en gaan 23 februari bijna 6 weken naar Australië, maar omdat dat nog even duurt vliegen we eerst 2 oktober naar Lissabon voor een 5daagse citytrip.