het relaxen gaat nu echt beginnen - Reisverslag uit Yorkeys Knob, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu het relaxen gaat nu echt beginnen - Reisverslag uit Yorkeys Knob, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

het relaxen gaat nu echt beginnen

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

04 Augustus 2011 | Australië, Yorkeys Knob

Donderdag 4 aug 12gr>>>26gr
En wat denk je, we hoorden het vannacht al hard waaien, kijken uit het raam en shitttt donkere wolken en regen en maar 13gr.
We zitten hier in the Tableland en dat is op hoogte en hier regent het meer dan in andere plaatsen in Skippyland FOUT FOUT maar willen hier toch wat watervallen gaan bekijken.
Eerst de Millstream Falls en dat is de breedste en dan beginnen we vol goede moed aan de Scenic route naar de Millaa Millaa Falls en een mooie route dat is het--alles is hier zo groen en mooi--we komen ook door het regenwoud en daar heb je die hoge vern-trees en grote bomen weer prachtig. Jammer dat het zo mistig en bewolkt is dus kunnen niet ver kijken maar you can't have it all
Dan de Millaa Millaa Falls -erg mooi dan de Zillie Falls en dan the Ellinjaa Falls Het zijn plaatjes maar na 4 Falls en nattigheid hebben we er genoeg van. Het regent nog steeds en dat is zelfs hier in Aussie echt niet gezellig dus gaan we de plannen wijzigen en rijden naar Cairns aan de kust.
Steeds meer blauwe luchten--en we rijden door prachtige gebieden zoals--wineries--suikerrietvelden-theeplantages en bananenplantages. Als we in Cairns aankomen is het weer 26gr en warm.Uiteindelijk komen we hier in Yorkeys Knob--km of 20 boven Cairns terecht en we hebben het weer gevonden--HET PARADIJS-- een luxe appartementje met voor en achter een veranda, voor uitkijkend op grasveld en zwembad, achter midden in het oerwoud,hadden hier voor 1 nacht geboekt maar na overleg met Peter de eigenaar een leuke prijs kunnen maken en nu blijven we hier 11 nachten.
De South Pacific Ocean met het Great Barrier reef en het strand is net om de hoek, we kunnen de golven horen als we buiten zitten en van hieruit kunnen we makkelijk Daintree--Cape Tribulation, Mossmann Gorge en al die andere mooie uitstapjes maken die we nog op ons lijstje hebben maar het zal vooral genieten worden en uitrusten van al die indrukken die we weer opgedaan hebben.
Cape York, het uiterste noordelijke puntje van Aussie gaat hem niet worden deze keer dus we moeten zeker nog 1x terug. Ja je moet keuzes maken maar ik denk dat we van deze zeker geen spijt krijgen dus we houden jullie op de hoogte

Fijn om weer al die reacties te lezen en blijf zo doorgaan, we kijken er toch wel naar uit.
Nou lieve mensen tot de volgende keer maar weer
dikke x van ons

• 04 Augustus 2011 - 13:15

Corine:

ehj komen jullie nog wel terug na heel die wauwwwwwwwwww verhalen???? geniet nog van de 2 weken die nog in het verschiet liggen, hier valt ook weinig te beleven dus ge mist nix.........gr vanuit zonnig gool en soms een wolkske x

• 04 Augustus 2011 - 13:26

Diana:

nou dat klinkt lekker ff 11 dagen niksen en genieten van alles om je heen. Ga kijken of je ook kunt duiken /snorkelen bij de great barrier reef. dat is zeker de moeite waard!!!

gr diana

• 04 Augustus 2011 - 13:35

Desiree En De Rest:

Wat een belevenissen toch weer. Wik zijn weer bijgelezen, fijn om weer wat van Jullie te horen. Wij zijn erg benieuwd naar alle foto's. Geniet er nog van. Dat doen wij ook. Dikke kus uit Thailand.

• 04 Augustus 2011 - 13:36

Desiree En De Rest:

Wat een belevenissen toch weer. Wij zijn weer bijgelezen, fijn om weer wat van Jullie te horen. Wij zijn erg benieuwd naar alle foto's. Geniet er nog van. Dat doen wij ook. Dikke kus uit Thailand.

• 04 Augustus 2011 - 13:38

Trix:

na zoveel kilometers gereden te hebben zou ik zeggen geniet er lekker van.

• 04 Augustus 2011 - 15:22

Samantha:

Een hele goede keuze, uit rusten hoort (hmm d of t?) er natuurlijk ook bij anders zijn jullie straks kapot bij terugkomst.

Geniet ervan en de verhalen zijn leuk!

Groetjes.

• 04 Augustus 2011 - 15:23

Samantha:

Ben benieuwd naar foto's van dit plekje.

• 04 Augustus 2011 - 15:50

Ad, Jolanda En Jay:

Hoi hoi, Sien en john, volgens ons gaat het bij jullie wel goed. hier is het ook geweldig. Boven verwachting eigenlijk. Was een beetje bang dat het te warm zou zijn. het is ook wel warm, maar als je niets moet is het net of het beter te verdragen is. Hebben weer mooie wandelingen gedaan en hierbij flink omhoog geklommen en dus ook weer naar beneden. Mooie uitzichten, en hiervan vele over zee, mooie stranden en goed gegeten en met de dames van Dolphin erbij veel korting overal, dus dat is ook mooie meegenomen. Nou het zal wel weer een tijdje duren eer je weer wat van ons hoord, maar nu weer je in ieder geval dat we nog leven.Heeeel veel grtjs en xxxjes uit Skiathos van Ad, Jay en Jolanda

• 04 Augustus 2011 - 16:30

Angelina:

heerlijk die rust. mooie natuur en die krokodil zou ik zo willen hebben. Voor n tasje natuurlijk ha ha nou geniet nog met volle teugen. liefs wij

• 04 Augustus 2011 - 19:08

Karin Verhoeven:

Ik zeg...... eigenlijk niets meer na het zien van die schitterende foto's!!
    En nu lekker relaxen in jullie paradijsje. Goeie keus om hier lekker te blijven, Cape York blijft gewoon op jullie wachten!!
    Staat het plaatsje "Laura" nog op het programma?
    veel groetjes, Karin

• 05 Augustus 2011 - 07:35

Frank, Eefje En Gijs:

Fijn dat jullie nu 11 dagen kunnen niksen en uitrusten. Geniet nog van de laatste 2 weken. Kun je niet wat foto's sturen van het paradijsje waar jullie nu zitten????

Veel liefs frank, eefje en Gijs

• 05 Augustus 2011 - 07:47

Dré En Linda:

Hoi Sien en John,
    heerlijk bijgelezen en genoten van jullie avonturen! En wat een schitterende foto's!
    Blijf vooral lekker genieten daar en vooral ook schrijven over jullie belevenissen, want super om jullie zo te kunnen volgen!
    groetjes van Dré en Linda xxx

• 07 Augustus 2011 - 06:19

JAN EN LEONTINE:

hALLO sIEN EN jOHN.
    wAT EEN MOOIE VERSLAGEN WEER.
    WIJ GENIETEN ER VAN.
    ONS GONNY IS GEOPEREERD EN ALLES IS GOED VERLOPEN.
    ZE IS NU ZOLANG BIJ ONS.
    DONDERDAG OP CONTROLE VOOR DE UITSLAG VAN WAT ZE ER UITGEHAALD HEBBEN.
    NOG EVEN SPANNEND.
    NOG VEEL PLEZIER EN GENIET ER VAN.
    JAN EN LEONTINE.