De eerst dagen - Reisverslag uit Goirle, Nederland van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu De eerst dagen - Reisverslag uit Goirle, Nederland van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

De eerst dagen

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

14 Juli 2011 | Nederland, Goirle

G'day mates

Hier dan eindelijk ons eerste verslag, ja het heeft even geduurd maar steeds geen motel met goede internetverbinding vandaar.
Zal bij het begin beginnen.

Vrijdag 8 juli om 16.30u vertrokken vanuit Brussel en met een tussenlanding in Doha (Qatar), nachts om 23.30u bij een temperatuur van 35gr, doorgevlogen naar Melbourne waar we zaterdagavond om 22.00u landden bij een temp. van 6gr. Ja ja verschil moet er zijn.
Dien je pillen hebben goed gewerkt, ik heb er zo'n 6uur op geslapen dus dat schoot lekker op.
EN HET VOELT KAAILEKKER OM HIER WEER TE ZIJN.

Zondag 10 juli om 11.00u de auto opgehaald en het is een geweldige ,voor de autoliefhebbers, een Toyota Kluger AWD. Dus dat wordt de komende 6 weken zowat onze thuisbasis.
De eerste 2 dagen flink wat km gevreten omdat we zo snel mogelijk de winter achter ons willen laten. Veel regen en een erg koude wind maar langzaamaan loopt de temp op.Ook deze dagen heeeeeel veel kangoeroes gezien, alleen jammer dat ze platgereden tegen het asfalt geplakt zaten.

Dinsdag 12 juli.
Vandaag opgestaan met strakblauwe lucht en een zonnetje maar de temp nog wat aan de lage kant. Onze route ging vandaag door Warrumbungle NP en hier hebben we de 1e kangoeroe live gespot. Mooie route door grote bergen en bossen en veel vogels gespot waaronder ook de Kookaburra. Daarna door naar Kaputar NP en daar een wandeling gemaakt naar Sawn Rock,een geologische formatie van lavasteen beter bekend als organ-pipes. We hadden geluk want de zon scheen er mooi op.Ondertussen is de temp. 17gr.

Woensdag 13 juli. zon-20gr
Vandaag weer heel wat km gereden en rijden door het cotton-centre van Australië, jammer er is net geoogst dus we zien niet die ellenlange velden met plantjes met de witte katoen eraan.Dus wel veel road-trains op de weg en je blijft je verbazen wat een monsters dit zijn.Rond 11.00u rijden we Queensland binnen en de zon is ook doorgebroken en het is GENIETEN, vooral de vogelgeluiden, het blijft geweldig om dat te moeten aanhoren.We rijden over lange wegen met prachtige vergezichten en genieten van de rust.Maar s'avonds kunnen we geen slaapplaats vinden oeps dan maar in de auto slapen maar met 2gr s'nachts niet zo'n lekker vooruitzicht. We gaan eerst een warme maaltijd nuttigen in het hotel en raken in gesprek met een Australische vrouw genaamd Beverley en zij heeft met ons te doen en bied spontaan aan haar kamer met ons te delen. Daar waren wij erg blij mee.

Donderdag 14 juli
Vandaag zijn we in het paradijs geweest WAUW (de 1e deze keer). We hebben onze dag doorgebracht in Carnarvon NP en hebben daar in de Carnarvon Gorge gewandeld, 7km tussen 2 bergenketens in, up and down, nou ik heb altijd gedacht dat ik maar 3 spieren had, loop-zit en lig, maar nu voel ik al die andere... maar het was GEWELDIG MOOI, het paradijs heet Moss Garden, en het is niet in woorden uit te drukken dus zal proberen de foto's erop te krijgen.
Nou tot zover de up-date en hoop dat het volgend verslag wat sneller volgt.
Voor de mede-reizigers:
Marusj: je kunt je hartje hier ophalen golfcourses enough
Wil en Regien: jullie boekje over de Aussie dieren hebben we al veel geraadpleegd
Sander en Evi: nog een dikke proficiat van ons X
Stephan-Desiree-Quincy en Floyd: hoop dat jullie net zo gaan genieten als wij en Qatar Airlines is top
Boyke:die verhalen zul je een keer bij mij thuis moeten aanhoren want ik zie je toch niet meer op school??
Diana: John zegt, hoezo plat? is nog nooit zo geweest!!
Joep: nog geen kroko gevonden met een handvat eraan
Jay: alles top hier en bij jou in gyrosland???
Corine:eindelijk internetverbinding in skippy-land- heb flap-jap zelf bij en is alles oke with you???xxx
Eefje: wacht jij tot wij terug zijn met bevallen, zit me hier kapot te wachten op je telefoontje
Monique: we hebben het geweldig naar ons zin en je weet het ,je hebt werkpaarden en luxe-
Stef: je secretaresse heeft je opdracht uitgevoerd en de grtjs aan Rosalie xxx
Les:schat van jou nog niks gehoord maar je zult het wel te druk hebben met poetsen en stofzuigen!!!xxx
en jongens de joejoes rijden weer lekker joehoeeee tot de volgende keer

• 14 Juli 2011 - 10:58

Wal & Ivon:

Geniet er maar van,ik zit hier met een snorkel op achter mijn pc.

• 14 Juli 2011 - 11:00

Corine:

hej ben ik nu eerst hahhahahah goh leuk om te horen zeg wat een verhalen van een paar dagen er zullen vast nog wel wauwwwwwwwwwww verhalen volgen hahhaha hier alles okej k*t weer, maar ja ik moet toch nog een week werken, doe lekker wauwen en tot de volgende wilde verhalen, toedeloeeeee x

• 14 Juli 2011 - 11:01

Corine:

shit in bels zijn ze sneller hahahah

Erica:

Hey Sien en John,
    superleuk om te lezen. Wij zitten hier in de regen, maar dat mag de pret niet drukken. Duim voor ons volgende week met de 4-daagse van Nijmegen (en dat de zon dan schijnt), wachten wij weer op jullie volgende verslag.
    Groetjes Erica & de jongens

Stef:

Ziet er goed uit ouders! x

Joep:

Ziet er direct weer bekend uit voor me.
    Ik wil terug daar naar toe........

• 14 Juli 2011 - 11:46

Gerard En Greet:

Hoi vakantiegensters,
    leuk om te lezen dat het jullie goed bevalt daar ver weg van deze grijze en grauwe lucht, gebouwen en ook van alle verplichtingen, wij jaloers, nee hoor!!!!!! ehehehe.

Het gaat jullie goed en wij wachten weer met spanning op jullie verdere belevenisen.
    Toi Toi Gerard en Greet

• 14 Juli 2011 - 11:58

Frank En EefjeV:

Heej sien en john,
    Wat een fantastisch verhaal !!leuk om te lezen!!! kijk uit naar jullie volgende verhaal. Geniet ervan!!!! Bij ons is het nog steeds rustig. Die kleine vind het wel prima in mijn buik. En ik laat het jullie natuurlijk zo snel mogelijk weten als hij/zij er is!!!!!

Veel liefs +xen Frank en Eefje

• 14 Juli 2011 - 14:55

Mari En Angelina:

hallo lieve schatten
    blij dat jullie het naar je zin hebben. Aan de foto s te zien is het daar heel mooi. En je ziet wel er zijn ook lieve mensen op de wereld. die je iets aanbieden. breng voor mij n krokodil mee. veel plezier met je avonturen. doe de groeten aan dundee dikke kus wij

• 14 Juli 2011 - 15:18

Maruskja:

Hey dat klinkt allemaal super wat jullie nu al beleefd hebben in die paar dagen. Dat wordt weer een mega-reisverslag na al die weken. Geniet ervan en wie weet vlieg ik nog over om een balletje te slaan!!
    Dikke kus XXX

• 14 Juli 2011 - 15:23

Mark En Maudje:

Hé Sien en John,
    Alsnog een hele fijne avontuurlijke vakantie gewenst. (Veel te druk gehad met gehaktballen inpakken.) Jij Sien, weet wat ik bedoel.
    Geniet ervan maar aan jullie eerste reisverslag te zien doen jullie dat al.
    Groetjes doei doei

• 14 Juli 2011 - 15:46

Dré En Linda:

Hoi Sien en John,
    heerlijk om te lezen dat jullie weer op avontuur zijn! het kan bij jullie dan soms wel een beetje koud zijn, maar ben blij dat je weg bent uit de supernatte, plensbuiachtige, stormachtige koude kikkerland!
    Wij gaan jullie weer volgen via de reisverslagen en nog heel veel plezier daar!
    groetjes van de Paymannekes xxx

• 14 Juli 2011 - 17:11

Patti:

Heey Sien en John! Wow, dat ziet er super uit! Beetje jaloers wel hier hoor!
    Dikke zoen van Patti X

• 14 Juli 2011 - 17:20

Diana:

goed te horen dat het allemaal zo klote is whahahaha.
    Het genieten is al te horen in je verhaal. Hier alles kommer en kwel de herfst is begonnen. De tentjes in zeeland hebben een waarschuwing gehad om alles extra stevig vast te zetten ivm het nood weer. Zo dat is ook zo;n leuk pep verhaal. Ik ben benieuwd naar het volgend verslag

• 14 Juli 2011 - 17:56

Marja:

Hee luitje van het goede leven.. wat klinkt dat super zeg.. wat een avontuur... Sien jij kunt ook altijd nog reisverhalen gaan schrijven.. gaat je prima af... het leest lekker alsof ik er bij ben... haha was dat maar... hier regen, regen, regen, wind, wind en kou.. ben het nu al beu...Geniet lekker van jullie reis.. en wij volgen jullie... GENIETEN :-) wij werken wel gewoon!!!
    xx Jos en Marja

• 14 Juli 2011 - 17:57

Marja:

* luitjes bedoel ik natuurlijk..

foutje...

• 14 Juli 2011 - 18:00

Hallo Sien En John:

De reis van je leven denk ik, blijf maar daar want hier is het niet veel met het weer...
    Nog veel plezier en lol.

Thijs IC1

• 14 Juli 2011 - 18:12

St Josephstraat:

nu aan het werk en de clienten de foto`s laten zien, ze vinden de skippy het leukst, veel plezier en de groetjes uit tilburg

• 14 Juli 2011 - 18:42

Toine En Lenny:

Gave bak die Japanner. Hij is bijna te hoog om je arm nonchalant over het portier te hangen.
    De andere foto's en het bijbehorende verslag zijn ook weer zeer indrukwekkend. We hopen (en weten eigenlijk wel zeker) dat jullie weer fantastische dingen gaan zien, horen, proeven en voelen? Een goede start is gemaakt. We kijken uit naar het volgende verslag.

Groetjes uit een zompig Veghel

• 15 Juli 2011 - 08:28

Jay:

Hoi Sien en John,
    Leuk verhaal en hele mooie foto's! Geniet er maar van. Hier in Gyrosland gaat nog steeds alles goed, alleen veeeeeel te warm om te werken!
    xx

• 15 Juli 2011 - 09:24

Kim Konings:

Hoi Sien en John,
    Wat leuk om jullie zo te volgen en het klinkt fantastisch! Het lijkt me ook heerlijk om in zo'n prachtige toyota wat kilometers te maken.
    Nou geniet ervan, want hier is het maar shit. (het weer dan.)
    Dikke zoen kim

• 15 Juli 2011 - 11:42

Jack:

Leuk is het om jullie eerste ervaringen te lezen. Blijf genieten daar want het is de moeite.
    Wij blijven dicht bij huis.
    De eerste weken Frankrijk en daarna Zuid Italie.
    Als het kan blijf ik jullie volgen.

• 15 Juli 2011 - 15:12

Jan En Leontine:

Hoi vakantiegangers,
    eindelijk een verslag van de vakantie elke dag naar uitgekeken !!!!!!Wat genieten
    jullie heerlijk om te lezen en te volgen.
    wij wachten op het volgende verslag en
    foto's.Geweldig hoe dat je al dat moois
    zo kunt verwoorden.Gezellig !!!
    Geniet lekker samen.dikke kus
    Jan en Leontine

• 15 Juli 2011 - 15:47

Karin Verhoeven:

geweldig!
    ik heb snel 'n filmpje bekeken van Moss
    garden en inderdaad: Wauw.
    ik geniet mee!!!
    groetjes, Karin

• 16 Juli 2011 - 01:43

Desiree En Quincy:

Wat een verhaal, echt weer een heel avontuur. Het is iets minder dat je in de auto hebt moeten slapen. Hopelijk gaat het zoeken naar een slaapplek vanaf nu wat easier! Wij gaan nu een verslag plaatsen. Tot de volgende update, we keep following you!

Houdoe van uit Kuching 'Cat" City

• 16 Juli 2011 - 10:05

Betsie Heesters:

Hoi Sien John dat klinkt goed.Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.Dat is beter dan hier blijven in de regen.Wij houden de toko wel draaiende.Geniet met volle teugen,en ik blijf jullie volgen.doeiiiiiiiii.

• 16 Juli 2011 - 14:04

Ad En Jolanda:

Gelukkig, de temp. loopt ook al wat op bij jullie. Zo te lezen gaat het geweldig, houden zo. Ook wij zijn zo langzaamaan aan het pakken en daar is het naar onze smaak iets te warm, maar goed we hoeven niets dat scheelt.