Van Mataranka naar Katherine - Reisverslag uit Darwin, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu Van Mataranka naar Katherine - Reisverslag uit Darwin, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

Van Mataranka naar Katherine

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

23 Juli 2011 | Australië, Darwin

Woensdag 20 juli 29gr
We hebben vandaag rustig aan gedaan en waren al vroeg in Elsey Np en hebben daar lekker gewandeld. Eerst naar termal pools en daar heeft John gezwommen in water van 34gr We hebben weer enkele km in de benen zitten en dat was wel lekker na die lange zit van gister. Het waren prachtige palmbossen en steeds langs een riviertje ook heel veel vogels dus gekwetter en gefluit alom heerlijk. Nog geen kroko's gezien maar die zitten hier wel. Heel de ochtend gerelaxt hier en s'middags door naar de Cutta Cutta Caves net voor Katherine. Cutta betekend ster in abbitaal dus cutta cutta heel veel sterren--dit komt omdat in de grot kristallen in de stenen schitteren. Er waren prachtige stukken bij, wij hadden zulke grotten nog nooit gezien dus kan weer op ons wauwlijstje. De grotten zijn ontdekt doordat een veedrijver zijn vee in de grot zag verdwijnen