rodeo in Quamby - Reisverslag uit Quamby, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu rodeo in Quamby - Reisverslag uit Quamby, Australië van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

rodeo in Quamby

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

04 Augustus 2011 | Australië, Quamby

Zaterdag 30 juli 28 gr
Een hele leuke speciale dag vandaag.
De rodeo in Quamby--1 hotel met 1 kamer annex pub and that IS Quamby--maar even daar voorbij in het veld DE RODEO--nou nou gaafffff
We waren er al om 9.30uur en zaten hoog op een tribune (gelukkig uit de zon sorry) en konden alles goed overzien. WAT EEN SPEKTAKEL te gek en wat een volk, ze komen van honderden km uit de omtrek en zuipen--zuipen en zuipen heel de dag en savonds vechten- er is hier dan ook veel politie en security (kluk kluk nie gezien).
En wat zijn dat stoere mannen zeg, op grote stieren en wilde paarden een genot om naar te kijken. Je hebt verschillende disciplines waaronder zo lang mogelijk op zo'n wild stampende stier of paard blijven zitten. Ook van je paard springen--een kalf pakken en zo snel mogelijk tegen de grond leggen. En dan die mensen- hier in the middle of nix--apart volkje maar geweldig om te zien. Ook zagen we s'middags Tom en zijn vrouw weer, hij had steeds naar ons uitgekeken lief he. Gezellig gekletst bij zijn kampement maar helaas sávonds moesten we afscheid nemen en Tom zei; I met many people but there was a click between us, you are very nice people-- ZO LIEF (komt omdat ie ons nog niet kent denk ik)

• 04 Augustus 2011 - 11:51

Corine:

da denk ik ook ja, gewoon zeldzaam whawha, sjoop al gebeld, ze was weer gerust gesteld. en groetjes aan de security help help
    toedeloeeeeee x

• 04 Augustus 2011 - 12:18

Trix:

lijkt me super om er bij te zijn.
    ik zou het geweldig vinden.
    nog veeeeeeeeeeeeeel plezier

gr.xx

• 04 Augustus 2011 - 16:45

Joep:

John nog op een stier gezeten?