Yellowstone - Reisverslag uit Provo, Verenigde Staten van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu Yellowstone - Reisverslag uit Provo, Verenigde Staten van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

Yellowstone

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

19 Juli 2013 | Verenigde Staten, Provo

Dinsdag 16 juli en donderdag 17 juli
Nou,nou,nou-ongelofelijk- wauwwwww- is niet te geloven- allemachtig prachtig, dit hebben we nog nooit gezien, tjonge jonge, en niet normaal dit zijn wat uitdrukkingen die wij hier constant hebben uitgeroepen want dit slaat echt alles van wij tot nog toe hebben gezien. Het is hier zo mooi dat ik het niet kan omschrijven want het landschap veranderd constant. Alle tinten groen, bruin, geel en alles daartussen kom je hier tegen. Een keur aan wildlife en prachtige bloemen in allerlei kleuren. Ik laat hier de foto's spreken want ik kan het niet, heb hier op uitkijkpunten gestaan met kippenvel en tranen in mijn ogen en kan niet snappen dat dat het zo overweldigend is.

Donderdag 18 juli
Vandaag heel wat kilometers gereden omdat we weer naar Utah moesten, deze keer over de snelweg omdat we sneller van À naar B wilden. Grootste gedeelte rijden we door de staat Idoha en hier zie je veel ranches en landerijen. Zitten nu in een fijn hotel in Provo net voorbij Salt Lake City en lekker relaxen hier. Morgen gaan we richting Bryce Canyon maar heb een route binnendoor uitgezet dus benieuwd wat we weer tegenkomen, en dat is het fijne van zo te reizen, bijna niet weten wat er zal komen. En KARIN je had helemaal gelijk, Yellowstone heeft flinke indruk achtergelaten en de luchten waren prachtig.
Eefje en Frank feliciteer Gijs van ons en een dikke x en wordt het een broertje of zusje?
Zo nu gaan we even relaxen en tot de volgende keer allemaal
Liefs van ons x

• 19 Juli 2013 - 09:31

Karin Verhoeven:

hoi, ik kan er mijn eigen resiverslag wel naast leggen, 24 jaar geleden was het ook al kippenvel-ontroerend- overweldigend............en ga zo maar door!!!!
    haha, en wat jullie nog te wachten staat..................Bryce Canyon en de Grand Canyon.
    blijf maar VER van de rand staan, want door die aanblikken val je gewoon in katzwijm!!
    enjoy -enjoy !! veel groetjes uit hot town Goirle!!

• 19 Juli 2013 - 12:19

Stephan:

Hoi vakantie gangers,

Heel mooi allemaal, maar hoe moet het nu met Ausy.
    Ik ben blij dat het jullie zo gggoooeeeeeddddd bevalt.
    Ben zeer benieuwd naar alle foto's
    groetjes
    Stephan

• 19 Juli 2013 - 14:10

Diana:

hallo,

nou hier hebben we anders op het moment ook prachtige luchten ze zij n blauw met de gelukkig de mooiste wolken.....ppfff bloody hot in the city

gr diana

• 19 Juli 2013 - 16:08

Désirée:

Hoi Sien en John,

Ik heb even wat bij moeten lezen, maar het is allemaal wel weer erg indrukwekkend. Super, geniet ervan! Gr Désirée

• 20 Juli 2013 - 14:06

Les:

Gelukkig alles nog steeds wauwie, kippenvel etc! Hoop dat dat de hele reis nog zo door blijft gaan! Enjoy xxx les

• 20 Juli 2013 - 18:11

Toine En Lenny:

Hoi John en Sien, wat een prachtige jaloersmakende reisverhalen weer.
    We hebben alletwee even bij moeten lezen en ik ben zelf net terug uit de Ustates Nights. Chicago is eigenlijk meer een betonnen jungle. Die waar jullie nu in rondbanjeren lijkt ons aantrekkelijker als we dat zo allemaal lezen en zien ( alhoewel computerplaatjes zullen toch nog wel tekortschieten). We hopen dat jullie de komende weken niet een overdosis krijgen aan natuurschoon.We zullen in ieder geval de berichtgevingen uit het Wilde Westen blijven volgen. groetjes en kusjes uit Veghel van Toine en Lenny.

• 20 Juli 2013 - 19:02

Ad:

Ja prachtig die foto's elke dag een ander stukje natuur.
    Ik ben ook benieuwd naar Joshua tree .
    Grtjs Ad

• 20 Juli 2013 - 19:05

Jay:

Hoi Sien en John,

Wat een mooie foto's hebben jullie weer gemaakt zeg, echt prachtig! Dit is weer een super mooie reis die jullie nooit meer gaan vergeten. Voor je het weet is het weer voorbij dus geniet van elke minuut!

xxx

Jay

• 20 Juli 2013 - 20:46

Stef:

Wow het is allemaal zo gevarieerd zeg, ik ben benieuwd naar alle foto's!
    x