Yosimite - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu Yosimite - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

Yosimite

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

31 Juli 2013 | Verenigde Staten, Long Beach

Zaterdag 27 juli
Nou en die man in het visitorcentrum had helemaal gelijk, maar ik zeg one of the best omdat je niet kunt spreken van dit NP is mooier dan het andere omdat ze allemaal erg mooi zijn maar helemaal anders
Hier heb je hele verre mooie uitzichten, veel stroompjes, bloemen, en uitgestrekte grasvelden. We waren er nog maar net of we zien 2 grote herten met zo'n mooi gewei bij een kreekje grazen. Daar hebben we toch wel eventjes bij stilgestaan en genoten en John kreeg er kippenvel van en ik stond weer te janken. Zowiezo is deze vakantie een emotionele geweest, zal de leeftijd wel zijn en de hormonen. Jammer genoeg geen beren gespot dus daar zullen we de dierentuin voor in moeten. Ook daar natuurlijk veel gefilmd en gefotografeerd dus voor de liefhebbers kunnen we een avondje organiseren want het is niet uit te leggen.

Zondag 28 juli
Vanuit Fresno het Sequoia NP ingereden en dit was ook weer een speciale, HOGE BOMENNNN, jawel bijna tot in de hemel. Wij moesten natuurlijk weer van de weg af en kwamen daar in een dalletje met Alleen maar van die joekels en het was er heerlijk rustig dus vogel- en dierengeluiden volop. We zijn maar niet te ver van de auto gegaan want hier leeft de zwarte beer en we willen ze dolgraag live zien maar niet tijdens een wandeling. Ook nog een eind Kings Canyon ingereden en dit is wat ruiger en hoog. Als je dan zo hoog bent heb je mooi uitzicht in de Canyon waar onderin een wilde rivier stroomt en soms zit je zo hoog dat je de bodem niet ziet

Ma 29-di 30 en wo 31 juli
Lekker de laatste dagen genieten van zon, zee en zand, hebben een heerlijk motel hier, sjiekdefriemel en lekker rustig. De koffers stilletjesaan reorganiseren want er moet nogal wat mee terug naar huis. Ja jongens we hebben goed geshopt voor jullie.
We hebben weer een grandioze vakantie gehad, heel veel natuurpracht mogen zien en hier zullen we nog vaak over praten en denken. Qua natuur hebben we nog nooit zoveel moois gezien maar alles eromheen is niet zo ons ding, te druk, luidruchtig.
Jullie allemaal bedankt voor het volgen en tot snel in het Goirlese dikke x John en Sien

• 31 Juli 2013 - 05:34

Corine:

Goeie terugreis x

• 31 Juli 2013 - 08:45

Diana:

hallo,

lekker genieten van de zee en de (sj)zon en van het niksen zo het laatste stukje!!!

xxx diana

• 31 Juli 2013 - 09:09

Nongka Peter:

Kom goed thuis hier is ook mooi weer .
    Xx Nongka Peter

• 31 Juli 2013 - 09:32

Stephan:

Hoi,

Ben benieuwd naar alle foto's en de verhalen.
    Wat ik tot nu toe gezien en gehoord heb is het de moeite waard.

Nog fijne dagen en een goede terug reis.

Grtjs
    Stephan

• 31 Juli 2013 - 12:13

Ellie Konings:

Hoi Sien en John,

Ik heb weer genoten van jullie verhalen. Voelt net of je er zelf een beetje bij bent.
    Fijn dat jullie weer een geweldige vakantie hebben gehad maar dat ligt er denk ik ook voor een groot gedeelte aan dat jullie altijd zo goed voorbereid zijn. Petje af.
    Geniet nog lekker na van de vele mooie indrukken en alvast een veilige reis terug toegewenst.

Lieve groetjes vanuit Tasmania, Ruud en Ellie xx

• 31 Juli 2013 - 13:29

Stef:

Goede terugreis en tot vrijdag!x

• 31 Juli 2013 - 13:42

Désirée:

Hoi,

Kijk nu al uit naar alle mooie foto's en verhalen, geniet nog even van een paar daagjes rust.

En natuurlijk een goede terug reis!

Groetjes
    Désirée

• 31 Juli 2013 - 16:20

Karin Verhoeven:

geweldig leuke reis verhalen! fijn dat jullie zo genoten hebben.
    weer 'n vlag op het lijstje erbij en heel veel staten van de USA gezien.
    ja, John en Sien uit Gool........... knijp maar weer eens in jullie arm ! heb ik ook gedaan in Florida!!
    goede terug vlucht toegewenst en "happy landings" xxx Karin

• 31 Juli 2013 - 17:17

Toos:

geniet nog maar even en een goede reis terug naar Ons durpke xx

• 31 Juli 2013 - 18:12

Martha:

geniet nog lekker van jullie laatste dagen en een goede reis terug

• 31 Juli 2013 - 19:10

Maruskja:

Nou jullie ook bedankt voor de mooie verhalen en foto's en een goed reis terug.
    XXX

• 05 Augustus 2013 - 20:51