Death Valley - Reisverslag uit Big Pine, Verenigde Staten van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu Death Valley - Reisverslag uit Big Pine, Verenigde Staten van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

Death Valley

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

26 Juli 2013 | Verenigde Staten, Big Pine

Ma.22-di 23-wo24 juli
Hallo lieve allemaal
Wij hebben fijne dagen in Las Vegas gehad, wat een stad, had het nooit gedacht maar dit moet je toch meemaken als je hier bent. Wij shoppen graag en ook hier is het sale dus hebben we ons hartje op kunnen halen. Hebben lekker aan het zwembad gelegen, gelezen, geslapen en s'avonds hier over The Strip geflaneerd. Oh oh big, bigger, en nog bigger en dat met alles. Van hotels, winkelmalls, de mensen, auto,s noem het maar op. S'avonds heeeeel veel neonverlichting en overal beeldschermen en druk. In de casino' s die 24uur doordraaien kan het ook niet op, de ene nog mooier en groter dan de andere.
Ik ben hier in mijn element want je hebt hier kledingmaat tot 6xl dus ik hoor eens bij de slankere op de kledingafdeling.

Donderdag 25 juli
Vandaag Vegas achter ons gelaten en Death Valley doorkruist, mensen mensen wat een hitte. Las Vegas was al heet maar dit was helemaal fucking hot, 127* Fahrenheit ,dit hadden wij ook nog nergens meegemaakt. Zo'n 50gr ,nou ik kan je zeggen dan wil je niet buiten zijn. In de auto en airco op volle chas. Maar af en toe moet je toch uitzichten bekijken of iets eten/drinken en dan doe je dat wat sneller dan normaal. Wij hebben nu een idee hoe het er volgens ons op de maan uit zal zien, bergen,wijdse zichten, zoutmeren en zand en stenen in alle tinten bruin,geel,grijs,en zwart. Heel apart en freaky ze kunnen hier zo een science fiction film opnemen. Wildlife hebben we hier ook niet gespot zelfs geen vervelende vlieg, volgens mij schroeit ie in de lucht. Op tijd motel gezocht met zwembad en dit was heerlijk na zo'n hete dag. San Francisco gaan we schrappen want we gaan dit niet redden, hopelijk kunnen we hier nog een keer voor terugkomen. We gaan de route wat veranderen, hoe en wat laten we nog horen, dit was het weer voor nu, hartstikke bedankt weer voor de leuke en lieve reacties via (privé)mail, sms of anders.
Xxxjes John and Sien from the joe naait um steets

• 26 Juli 2013 - 09:36

Désirée:

Hoi hoi,

Wow wat moet het een mooie reis zijn! Die gaat bij ons ook op het lijstje. Heel veel lieve groetjes, Désirée

• 26 Juli 2013 - 09:41

Floyd:

hooii,

Het klinkt allemaal echt super vet! En zo te lezen genieten jullie er van! Nog een heel fijne vakantie en de groetjes van ons, Floyd

• 26 Juli 2013 - 10:31

Stef:

Hebben jullie nog wat gewonnen in Las Vegas? Of de erfenis er doorheen gejaagd?;)

• 26 Juli 2013 - 18:53

Corine:

Stef, Ik denk er doorheen gejaagd. ;-)
    Als t maar leuk is. Mister john en miss sien x

• 26 Juli 2013 - 21:57

Karin Verhoeven:

wat????? de leukste stad van de USA !!!! jammer dat je die niet gaat zien.
    verder nog heel veel reis plezier! groetjes, Karin

• 27 Juli 2013 - 02:48

Sien:

Nee niks gewonnen schatje maar daar liepen er hier meer van rondxxx