Mono Lake en ghosttown Bodie - Reisverslag uit Lee Vining, Verenigde Staten van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu Mono Lake en ghosttown Bodie - Reisverslag uit Lee Vining, Verenigde Staten van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

Mono Lake en ghosttown Bodie

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

27 Juli 2013 | Verenigde Staten, Lee Vining

Vrijdag 26 juli
Vandaag richting Yosimite NP gereden maar eerst het Mono Lake bekeken,mooie views hier over een groot meer waarin ook tufa torentjes te zien zijn gevormd door Afzetting van mineralen Daarna naar gold-rush ghost town Bodie, dit is heel leuk ,zo'n echt stadje waarvan heel veel huizen, hotel, gevangenis en winkels daar zomaar nog staan. Ze zijn nooit gerestaureerd en het stadje is sinds de jaren 40 verlaten, heel apart om daar rond te lopen. Je kunt binnenkijken in de kerk en huisjes en winkels en er staan nog authentieke spulletjes binnen. Maar we zijn vervroegd moeten vertrekken daar want het ging me toch onweren en regenen en dat gaat echt flink te keer zo tussen de bergen. We moesten ook een stuk ongeasfalteerde weg rijden en na zo'n buitje stroomt het water als een gek naar beneden. Maar we zijn nu weer lekker in het hotel en terug in 2013. Morgen gaan we Yosimite Np doorkruisen en de man van het visitorcentrum zei you saved the best for lest dus we zijn benieuwd.
Word vervolgd
Ja Karin het is wel jammer maar dan moeten we een keer terug en dat is ook niet erg toch? We doen het nu echt op ons gemakkie en dan moet je keuzes maken.
Grtjs Johnny and his wifi

• 27 Juli 2013 - 09:33

Toos:

Super om te lezen hoe jullie genieten van deze reis.
    De foto's zijn ook echt waanzinnig mooi.
    Ik snap de wow's en wouw's ;-)
    Geniet er nog maar van... X

• 27 Juli 2013 - 10:09

Corine:

Hey johnny en wifi,
    Als jullie the best for lest hebben bewaard, dan komt t hillemaol goed, zo te lezen.
    Dan zullen er nog wel wa wauwwwwwsss voorbij komen.
    Geniet nog lekker van jullie laatste week. (Is kei lang)
    Xxx

• 27 Juli 2013 - 14:35

Karin Verhoeven:

ha luitjes, over Yosimite NP kan ik niet meepraten! En ook niet over Monument Valley!! Dat wil ik ook nog heel graag zien. Dus ook wij moeten nog 'n keer terug!!
    enjoy the best things to come!!! groetjes, Karin

• 28 Juli 2013 - 23:22

Nongka:

Hallo hallo fijn om te lezen je kunt beter een schrijfster worden
    Nongka Peter