Overdosis natuur - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu Overdosis natuur - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

Overdosis natuur

Bryce Canyon
Zondag 21 juli
Zion NP
Ja en wat moet ik er van zeggen, alle parken zijn geweldig maar steeds weer anders van structuur en kleur. We hebben nogal wat wandelingen gemaakt en het is hier net als bij jullie bloody heet.Dus s'avonds zijn we nogal moe, te moe om elke keer een verslag te schrijven. Dan gaan we toch voor relaxen, wat zwemmen en lekker uit eten. Ja ja vakantie vieren is hard werken. Vandaag maandag 22 juli rijden we Nevada in, wij zijn nu bijna in Las Vegas dus daar gaan we een gokje wagen maar vooral even bijkomen van al dat natuurgeweld.Sorry voor de volgers maar probeer wel elke dag op Facebook een foto te zetten.
Liefs van Johnny en Sinasxxx

• 23 Juli 2013 - 11:25

Ad:

Jullie hebben groot gelijk ook lekker een pilsje drinken en een hapje eten.
    Anders kom je bekaf terug.
    Verder veel plezier Ad.

• 23 Juli 2013 - 14:10

Nongka:

We zijn heel blij met verhaal en foto,s
    Byby

• 23 Juli 2013 - 19:58

Diana:

afzien he vakantie....op naar het relaxen maar weer!!!