Arches - Reisverslag uit Grand Junction, Verenigde Staten van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu Arches - Reisverslag uit Grand Junction, Verenigde Staten van SIEN EN JOHN UIJENS VD NOBELEN - WaarBenJij.nu

Arches

Door: Sien

Blijf op de hoogte en volg SIEN EN JOHN

16 Juli 2013 | Verenigde Staten, Grand Junction

Zaterdag 13 juli
Hallo hier zijn we weer, paar dagen geen wifi in ons hotel gehad dus. Nu heb ik heel wat in te halen want we hebben alweer zo'n prachtige natuur gezien dat we het niet bij kunnen houden. Vandaag zijn we in Archer NP geweest en dit was een vette wauw. Op weg daar naartoe heel veel remsporen en af en toe een dood hertje langs de weg want die sukkels steken zomaar over en de timing is dus niet altijd goed.Prachtige natuur en een lust voor het oog wat er door de jaren heen door wind en water is ontstaan aan vreemde formaties. S'Middags waren we op tijd bij ons motel en hebben we bij het zwembad vertoefd in Grand Junction, wasje gedraaid en boodschappen gedaan.Voor de volgers we zitten nu in Colorado dus we hebben al enkele staten gehad California-Arizona-Utah- en dan nu dus Colorado maar we kunnen echt niet zeggen wat het mooiste is want steeds zijn we verbaasd hoe mooi het is maar steeds weer anders .
Liefs van onsx